hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az új média a hithirdetés új korszaka

XVI. Benedek pápa legújabb üzenetében felhívta a katolikus egyház papjait, hogy az evangélium hirdetésében használják a modern kommunikációs lehetőségeket és az internetet.
hirdetés

A katolikus egyházfő a tömegtájékoztatás világnapjára kiadott üzenetében, amelyet hagyományosan Szalézi Szent Ferencnek, az újságírók védőszentjének emléknapján, január 23-án hoznak nyilvánosságra, azt írta, hogy az új média a hithirdetés "új korszakát" teszi lehetővé. A május 16-án esedékes idei világnap témája: "A pap és a lelkipásztorkodás a digitális világban: az új média Isten szava szolgálatában".

"A modern kommunikációs eszközök által a pap bemutathatja az egyház életét, és segíthet a ma emberének Krisztus arcát felfedezni" - írta a pápa, sürgetve, hogy a papok a blogokat és online-videókat is használják az evangelizálásban. Mint írta, az internet használatát a papképzés részévé kell tenni. A papnak - fogalmazott a pápa - "lelket kell adnia az internet kommunikációs folyamának".

"A papok fordítsanak különleges figyelmet a nemhívőkre, a keresőkre, azokra, akik abszolút, nem múlandó értékekre vágynak (...) a digitális világban is nyilvánuljon meg Isten szeretetteljes figyelme az emberek iránt, amely Krisztusban valósul meg" - írta.

XVI. Benedektől magától sem idegen a világháló, amelyet környezete szerint rendszeresen használ, postájának egy része is e-mailen érkezik. 2009 májusában a Vatikán a YouTube videomegosztón saját oldalt nyitott, amelyen közzéteszi a pápával kapcsolatos híreket, az utazásairól készült videofelvételeket, a Vatikán által elfogadott legfrissebb dokumentumokat. Néhány éve a Vatikánnak saját honlapja is van, amint a Vatikáni Rádió is rendelkezik többnyelvű internetes oldallal.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Kell az a fanyar, brit humor a nehéz időkben is.

A kínai kormány szerint mégis korai volt a mozik lassú újranyitása. Nem túl jó hír ez a világ filmiparának.

AZ NBC riportere látta a veszélyt, és azonnal cselekedett: elment onnan. Social distancing magasiskola!

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés