hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az új média a hithirdetés új korszaka

XVI. Benedek pápa legújabb üzenetében felhívta a katolikus egyház papjait, hogy az evangélium hirdetésében használják a modern kommunikációs lehetőségeket és az internetet.
hirdetés

A katolikus egyházfő a tömegtájékoztatás világnapjára kiadott üzenetében, amelyet hagyományosan Szalézi Szent Ferencnek, az újságírók védőszentjének emléknapján, január 23-án hoznak nyilvánosságra, azt írta, hogy az új média a hithirdetés "új korszakát" teszi lehetővé. A május 16-án esedékes idei világnap témája: "A pap és a lelkipásztorkodás a digitális világban: az új média Isten szava szolgálatában".

"A modern kommunikációs eszközök által a pap bemutathatja az egyház életét, és segíthet a ma emberének Krisztus arcát felfedezni" - írta a pápa, sürgetve, hogy a papok a blogokat és online-videókat is használják az evangelizálásban. Mint írta, az internet használatát a papképzés részévé kell tenni. A papnak - fogalmazott a pápa - "lelket kell adnia az internet kommunikációs folyamának".

"A papok fordítsanak különleges figyelmet a nemhívőkre, a keresőkre, azokra, akik abszolút, nem múlandó értékekre vágynak (...) a digitális világban is nyilvánuljon meg Isten szeretetteljes figyelme az emberek iránt, amely Krisztusban valósul meg" - írta.

XVI. Benedektől magától sem idegen a világháló, amelyet környezete szerint rendszeresen használ, postájának egy része is e-mailen érkezik. 2009 májusában a Vatikán a YouTube videomegosztón saját oldalt nyitott, amelyen közzéteszi a pápával kapcsolatos híreket, az utazásairól készült videofelvételeket, a Vatikán által elfogadott legfrissebb dokumentumokat. Néhány éve a Vatikánnak saját honlapja is van, amint a Vatikáni Rádió is rendelkezik többnyelvű internetes oldallal.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés