hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az ügyetlen címlapi photoshopolásból csinál viccet a GQ új száma

A GQ új címlapján komikák vannak, szándékosan bénán photoshopolva. A magazin bocsánatkérő közleményt is írt.

hirdetés

A Vanity Fair év eleji számából, illetve úgy általában a Photoshop-malőrökből csinál viccet a GQ magazin legújabb amerikai címlapja. A komédia-fókuszú lapszám borítóján három komika, Sarah Silverman, Issa Rae és Kate McKinnon láthatók, illetve itt-ott egészen bizarr helyeken bukkannak fel valószerűtlen végtagok.

A Vanity Fair elcseszett címlapján elég sokan nevettek januárban, amikor megjelent, hiszen Reese Witherspoonnak három lába, Oprah Winfrey-nek pedig három keze volt rajta. Én egyébként simán csak úgy értelmeztem, hogy nem ők vannak a címlapon, hanem alakváltó lények, a tekintetük és a viselkedésük is erre utalt. Valójában azonban a Photoshopot használta figyelmetlenül a címlapszerkesztő. És erre a poénra épül a GQ címlapja is.

A GQ amúgy egy mérsékelten humoros bocsánatkérő közleményt is csatolt a címlaphoz, amelyben megköveti a három komikát, belső vizsgálatot ígér, illetve annak eredményének fű alatti nyilvánossá tételét 17 hónapon belül. "Tudjuk, hogy GQ-nak keményen kell dolgoznia, hogy visszaszerezze olvasói bizalmát. Ám addig figyelmen kívül fogja hagyni, ha ezt bárki szóba hozza" - írják.

Itt a címlap, alatta pedig a Vanity Fair eredetije.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés