hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az ügyetlen címlapi photoshopolásból csinál viccet a GQ új száma

A GQ új címlapján komikák vannak, szándékosan bénán photoshopolva. A magazin bocsánatkérő közleményt is írt.

hirdetés

A Vanity Fair év eleji számából, illetve úgy általában a Photoshop-malőrökből csinál viccet a GQ magazin legújabb amerikai címlapja. A komédia-fókuszú lapszám borítóján három komika, Sarah Silverman, Issa Rae és Kate McKinnon láthatók, illetve itt-ott egészen bizarr helyeken bukkannak fel valószerűtlen végtagok.

A Vanity Fair elcseszett címlapján elég sokan nevettek januárban, amikor megjelent, hiszen Reese Witherspoonnak három lába, Oprah Winfrey-nek pedig három keze volt rajta. Én egyébként simán csak úgy értelmeztem, hogy nem ők vannak a címlapon, hanem alakváltó lények, a tekintetük és a viselkedésük is erre utalt. Valójában azonban a Photoshopot használta figyelmetlenül a címlapszerkesztő. És erre a poénra épül a GQ címlapja is.

A GQ amúgy egy mérsékelten humoros bocsánatkérő közleményt is csatolt a címlaphoz, amelyben megköveti a három komikát, belső vizsgálatot ígér, illetve annak eredményének fű alatti nyilvánossá tételét 17 hónapon belül. "Tudjuk, hogy GQ-nak keményen kell dolgoznia, hogy visszaszerezze olvasói bizalmát. Ám addig figyelmen kívül fogja hagyni, ha ezt bárki szóba hozza" - írják.

Itt a címlap, alatta pedig a Vanity Fair eredetije.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

A kiadvány augusztus 14-től online és offline is elérhető lesz.

Főhősünknek igencsak jól jönne egy csoki, hogy kijöjjön a karantén utáni katatóniából.

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés