hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az ügyetlen címlapi photoshopolásból csinál viccet a GQ új száma

A GQ új címlapján komikák vannak, szándékosan bénán photoshopolva. A magazin bocsánatkérő közleményt is írt.

hirdetés

A Vanity Fair év eleji számából, illetve úgy általában a Photoshop-malőrökből csinál viccet a GQ magazin legújabb amerikai címlapja. A komédia-fókuszú lapszám borítóján három komika, Sarah Silverman, Issa Rae és Kate McKinnon láthatók, illetve itt-ott egészen bizarr helyeken bukkannak fel valószerűtlen végtagok.

A Vanity Fair elcseszett címlapján elég sokan nevettek januárban, amikor megjelent, hiszen Reese Witherspoonnak három lába, Oprah Winfrey-nek pedig három keze volt rajta. Én egyébként simán csak úgy értelmeztem, hogy nem ők vannak a címlapon, hanem alakváltó lények, a tekintetük és a viselkedésük is erre utalt. Valójában azonban a Photoshopot használta figyelmetlenül a címlapszerkesztő. És erre a poénra épül a GQ címlapja is.

A GQ amúgy egy mérsékelten humoros bocsánatkérő közleményt is csatolt a címlaphoz, amelyben megköveti a három komikát, belső vizsgálatot ígér, illetve annak eredményének fű alatti nyilvánossá tételét 17 hónapon belül. "Tudjuk, hogy GQ-nak keményen kell dolgoznia, hogy visszaszerezze olvasói bizalmát. Ám addig figyelmen kívül fogja hagyni, ha ezt bárki szóba hozza" - írják.

Itt a címlap, alatta pedig a Vanity Fair eredetije.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés