hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az ügyetlen címlapi photoshopolásból csinál viccet a GQ új száma

A GQ új címlapján komikák vannak, szándékosan bénán photoshopolva. A magazin bocsánatkérő közleményt is írt.

hirdetés

A Vanity Fair év eleji számából, illetve úgy általában a Photoshop-malőrökből csinál viccet a GQ magazin legújabb amerikai címlapja. A komédia-fókuszú lapszám borítóján három komika, Sarah Silverman, Issa Rae és Kate McKinnon láthatók, illetve itt-ott egészen bizarr helyeken bukkannak fel valószerűtlen végtagok.

A Vanity Fair elcseszett címlapján elég sokan nevettek januárban, amikor megjelent, hiszen Reese Witherspoonnak három lába, Oprah Winfrey-nek pedig három keze volt rajta. Én egyébként simán csak úgy értelmeztem, hogy nem ők vannak a címlapon, hanem alakváltó lények, a tekintetük és a viselkedésük is erre utalt. Valójában azonban a Photoshopot használta figyelmetlenül a címlapszerkesztő. És erre a poénra épül a GQ címlapja is.

A GQ amúgy egy mérsékelten humoros bocsánatkérő közleményt is csatolt a címlaphoz, amelyben megköveti a három komikát, belső vizsgálatot ígér, illetve annak eredményének fű alatti nyilvánossá tételét 17 hónapon belül. "Tudjuk, hogy GQ-nak keményen kell dolgoznia, hogy visszaszerezze olvasói bizalmát. Ám addig figyelmen kívül fogja hagyni, ha ezt bárki szóba hozza" - írják.

Itt a címlap, alatta pedig a Vanity Fair eredetije.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés