hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az RTL a közmédia elleni pert is elbukta a Szenzációs négyes miatt

A tavaly szeptemberben bemutatott műsort sok bírálat érte, meg is büntették tavaly.

hirdetés

Az RTL Klubnak már eleve kellett novemberben 6 milliós bírságot fizetnie a Szenzációs négyes szeptember eleji adása miatt, akkor a Médiatanács így indokolt:

"A testület megállapította, hogy ugyan a produkció nem szexuális témát dolgozott fel, a szereplők tánca mégis vulgáris módon utalt a nemiségre, a műsorvezetőtől, a zsűri tagjaitól és a többi szereplőtől pedig szexuális utalások hangzottak el. Így a szolgáltató által 12 éven aluliaknak nem ajánlott műsorszám káros hatással lehetett a 16 évnél fiatalabbak, legfőképpen a 12-14 éves gyermekek – ahogy a médiatörvény fogalmaz – szellemi, erkölcsi vagy fizikai fejlődésére, tehát túl megengedő volt a korhatár-besorolás."

Annak idején az M1-en és a közmédia honlapján megjelent egy riport, amely szerint a műsor az agresszivitás és a szeméremsértés határán mozgott, emiatt az RTL Klub perelt, de előbb első, most pedig másodfokon, jogerősen elvesztette a pert.

"A bíróság ítéletében kiemelte, hogy a Magyar RTL Televízió Zrt. a bulvár kategóriába tartozó tartalmak esetében köteles tűrni a kritikát és a számára nem tetsző véleményformálást is" – olvasható az MTVA sajtóosztályának közleményében.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés