hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az RTL a közmédia elleni pert is elbukta a Szenzációs négyes miatt

A tavaly szeptemberben bemutatott műsort sok bírálat érte, meg is büntették tavaly.

hirdetés

Az RTL Klubnak már eleve kellett novemberben 6 milliós bírságot fizetnie a Szenzációs négyes szeptember eleji adása miatt, akkor a Médiatanács így indokolt:

"A testület megállapította, hogy ugyan a produkció nem szexuális témát dolgozott fel, a szereplők tánca mégis vulgáris módon utalt a nemiségre, a műsorvezetőtől, a zsűri tagjaitól és a többi szereplőtől pedig szexuális utalások hangzottak el. Így a szolgáltató által 12 éven aluliaknak nem ajánlott műsorszám káros hatással lehetett a 16 évnél fiatalabbak, legfőképpen a 12-14 éves gyermekek – ahogy a médiatörvény fogalmaz – szellemi, erkölcsi vagy fizikai fejlődésére, tehát túl megengedő volt a korhatár-besorolás."

Annak idején az M1-en és a közmédia honlapján megjelent egy riport, amely szerint a műsor az agresszivitás és a szeméremsértés határán mozgott, emiatt az RTL Klub perelt, de előbb első, most pedig másodfokon, jogerősen elvesztette a pert.

"A bíróság ítéletében kiemelte, hogy a Magyar RTL Televízió Zrt. a bulvár kategóriába tartozó tartalmak esetében köteles tűrni a kritikát és a számára nem tetsző véleményformálást is" – olvasható az MTVA sajtóosztályának közleményében.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés