hirdetés
hirdetés
hirdetés

AZ OTP érte el júniusban a legtöbb médiamegjelenést

A bankszektor teljes médiazajból kihasított részesedése 4 százalék volt, ez az arány előző hónaphoz képest – a nyári szezon miatt – látványosan csökkent - derül ki az IMEDIA sajtófigyelése alapján. A legmagasabb elérést az OTP generálta, főként szponzorációi, tőzsdei cikkei, illetve termékei révén. A második-harmadik helyen az MKB és az Erste Bank áll.

hirdetés

A hónap hírei között a különböző leállások és technikai hibák cikkei voltak a leghangsúlyosabbak. Előre bejelentett leállás volt a CIB kártyás szolgáltatásaiban, valamint az OTP internetbankjának használói, és az Erste kártyatulajdonosai is hibáról számoltak be. Mindezek mellett a Budapest Bankra kiszabott GVH-bírság generált több megjelenést, illetve az Erste fiókbezárásai voltak határozottabban jelen a napirenden.

A különböző innovációk hírei is népszerűek voltak: a K&H az ország bármely részén bevethető készpénzes mozgóbankot hozott létre, míg a CIB a mobilalkalmazáson keresztül intézhető ügyeit bővítette jelentősen. Az OTP elérésének kétharmada tőzsdei és névszponzorációs hír, míg az MKB jelenlétének jelentős része a vezetőváltásoknak és a tulajdonosi szerkezet változásának köszönhető. Az elemzésekben vezető helyen az Erstét látjuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.