hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az OTP beviszi a rendelőbe a birkát nyírni

A kampány arról szól, hogy nem jut idő a munka mellett orvoshoz menni. Már ha a közegészégügybe megy az ember.

hirdetés

Az OTP Egészségpénztár kampányvideóiban a fodrász, a birkanyíró és a varrónő bemennek az orvosi rendelőbe. De nem lőjük le a poént.

"Idén először várhatóan az egyéni befizetések összege meghaladhatja a munkáltatói befizetésekét. Ez a jelentős változás részben a törvény módosításoknak is köszönhető, melynek következtében jelentősen visszaesett a munkáltatói befizetések összege, így a pénztár új stratégiája értelmében az új cél az egészségügyi öngondoskodás jelentőségének hangsúlyozásával, az egyéni befizetések ösztönzése lett" - olvasható a kampány céljának hivatalos leírásában. Az OTP Egészségpénztár adatai szerint a magánegészésgügyi költések jelentik az egészségügyi öngondoskodás egyik legfontosabb motivációját.

A Café PR-rel közös kampány központi gondolata, hogy a dolgozó embernek ugyanis nincs ideje orvoshoz járnia a közegészégügyben tapasztalható hosszú várakozás miatt. Az integrált kampány egy kutatással indult, amelyből kiderült, hogy a magyar aktív lakosság 75%-a nem tartja összeegyeztethetőnek az állami ellátást a munka világával. Ennek is köszönhető, hogy évente 1,5 nap szabadságot vesznek ki orvosi vizsgálatokra a magyarok.

 

A kampány a Pénztár születésnapi eseményén indult, ahol 20 percet váratták az újságírókat, a hanguklatot pedig úgy fokozták, hogy a Grund színház színészeit beépítették a várakozók közé. A kampány második hulláma a lent látható három videó. Mindeközben branded content fókuszú együttműködések is folynak országos médiumokkal, illetve egy VR-várót is berendeznek majd a Sportkórházban, amivel szintén arra hívják fel az emberek figyelmét, hogy ne a váróteremben töltsék szabadidejüket.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: OTP Egészségpénztár
Kommunikációs és értékesítési igazgató: Kovács Tamás Attila
Ügyvezető igazgató: Studniczky Ferenc

Ügynökségek

PR ügynökség: Café PR Kft.
Szenior ügyfélkapcsolati vezető: Szatmári Péter
Szenior ügyfélkapcsolati menedzser: Szűcs Péter
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Gergely András
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Sosztarics András

Reklámügynökség: Café Communications Kft.

Kreatív Group Head: Ónody Boglárka
Head of Art: Varga Tibor
Art director: Györgyfi Róbert
Szövegíró: Szerényi Tamás
Senior Account Manager: Nagy Tamás
Senior Médiatervező: Debreczy Réka
Produkciós cég: Café Communications Kft.
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Varga Tibor
Operatőr: Szőke János
Gyártásvezető: Nemes Anita
Utómunka: Café Communications Kft.
Vágó: Tusor Bálint

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

A Bayer megtette, közel százmilliós bírság lett a vége, de csak azért, mert együttműködőek voltak.

A Válasz Online napi frissülést, „oknyomozó” cikkeket és interjúkat ígér, hét volt csapattag fémjelzi.

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés