hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az OTP beviszi a rendelőbe a birkát nyírni

A kampány arról szól, hogy nem jut idő a munka mellett orvoshoz menni. Már ha a közegészégügybe megy az ember.

hirdetés

Az OTP Egészségpénztár kampányvideóiban a fodrász, a birkanyíró és a varrónő bemennek az orvosi rendelőbe. De nem lőjük le a poént.

"Idén először várhatóan az egyéni befizetések összege meghaladhatja a munkáltatói befizetésekét. Ez a jelentős változás részben a törvény módosításoknak is köszönhető, melynek következtében jelentősen visszaesett a munkáltatói befizetések összege, így a pénztár új stratégiája értelmében az új cél az egészségügyi öngondoskodás jelentőségének hangsúlyozásával, az egyéni befizetések ösztönzése lett" - olvasható a kampány céljának hivatalos leírásában. Az OTP Egészségpénztár adatai szerint a magánegészésgügyi költések jelentik az egészségügyi öngondoskodás egyik legfontosabb motivációját.

A Café PR-rel közös kampány központi gondolata, hogy a dolgozó embernek ugyanis nincs ideje orvoshoz járnia a közegészégügyben tapasztalható hosszú várakozás miatt. Az integrált kampány egy kutatással indult, amelyből kiderült, hogy a magyar aktív lakosság 75%-a nem tartja összeegyeztethetőnek az állami ellátást a munka világával. Ennek is köszönhető, hogy évente 1,5 nap szabadságot vesznek ki orvosi vizsgálatokra a magyarok.

 

A kampány a Pénztár születésnapi eseményén indult, ahol 20 percet váratták az újságírókat, a hanguklatot pedig úgy fokozták, hogy a Grund színház színészeit beépítették a várakozók közé. A kampány második hulláma a lent látható három videó. Mindeközben branded content fókuszú együttműködések is folynak országos médiumokkal, illetve egy VR-várót is berendeznek majd a Sportkórházban, amivel szintén arra hívják fel az emberek figyelmét, hogy ne a váróteremben töltsék szabadidejüket.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: OTP Egészségpénztár
Kommunikációs és értékesítési igazgató: Kovács Tamás Attila
Ügyvezető igazgató: Studniczky Ferenc

Ügynökségek

PR ügynökség: Café PR Kft.
Szenior ügyfélkapcsolati vezető: Szatmári Péter
Szenior ügyfélkapcsolati menedzser: Szűcs Péter
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Gergely András
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Sosztarics András

Reklámügynökség: Café Communications Kft.

Kreatív Group Head: Ónody Boglárka
Head of Art: Varga Tibor
Art director: Györgyfi Róbert
Szövegíró: Szerényi Tamás
Senior Account Manager: Nagy Tamás
Senior Médiatervező: Debreczy Réka
Produkciós cég: Café Communications Kft.
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Varga Tibor
Operatőr: Szőke János
Gyártásvezető: Nemes Anita
Utómunka: Café Communications Kft.
Vágó: Tusor Bálint

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés