hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az OTP beviszi a rendelőbe a birkát nyírni

A kampány arról szól, hogy nem jut idő a munka mellett orvoshoz menni. Már ha a közegészégügybe megy az ember.

hirdetés

Az OTP Egészségpénztár kampányvideóiban a fodrász, a birkanyíró és a varrónő bemennek az orvosi rendelőbe. De nem lőjük le a poént.

"Idén először várhatóan az egyéni befizetések összege meghaladhatja a munkáltatói befizetésekét. Ez a jelentős változás részben a törvény módosításoknak is köszönhető, melynek következtében jelentősen visszaesett a munkáltatói befizetések összege, így a pénztár új stratégiája értelmében az új cél az egészségügyi öngondoskodás jelentőségének hangsúlyozásával, az egyéni befizetések ösztönzése lett" - olvasható a kampány céljának hivatalos leírásában. Az OTP Egészségpénztár adatai szerint a magánegészésgügyi költések jelentik az egészségügyi öngondoskodás egyik legfontosabb motivációját.

A Café PR-rel közös kampány központi gondolata, hogy a dolgozó embernek ugyanis nincs ideje orvoshoz járnia a közegészégügyben tapasztalható hosszú várakozás miatt. Az integrált kampány egy kutatással indult, amelyből kiderült, hogy a magyar aktív lakosság 75%-a nem tartja összeegyeztethetőnek az állami ellátást a munka világával. Ennek is köszönhető, hogy évente 1,5 nap szabadságot vesznek ki orvosi vizsgálatokra a magyarok.

 

A kampány a Pénztár születésnapi eseményén indult, ahol 20 percet váratták az újságírókat, a hanguklatot pedig úgy fokozták, hogy a Grund színház színészeit beépítették a várakozók közé. A kampány második hulláma a lent látható három videó. Mindeközben branded content fókuszú együttműködések is folynak országos médiumokkal, illetve egy VR-várót is berendeznek majd a Sportkórházban, amivel szintén arra hívják fel az emberek figyelmét, hogy ne a váróteremben töltsék szabadidejüket.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: OTP Egészségpénztár
Kommunikációs és értékesítési igazgató: Kovács Tamás Attila
Ügyvezető igazgató: Studniczky Ferenc

Ügynökségek

PR ügynökség: Café PR Kft.
Szenior ügyfélkapcsolati vezető: Szatmári Péter
Szenior ügyfélkapcsolati menedzser: Szűcs Péter
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Gergely András
Ügyfélkapcsolati asszisztens: Sosztarics András

Reklámügynökség: Café Communications Kft.

Kreatív Group Head: Ónody Boglárka
Head of Art: Varga Tibor
Art director: Györgyfi Róbert
Szövegíró: Szerényi Tamás
Senior Account Manager: Nagy Tamás
Senior Médiatervező: Debreczy Réka
Produkciós cég: Café Communications Kft.
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Varga Tibor
Operatőr: Szőke János
Gyártásvezető: Nemes Anita
Utómunka: Café Communications Kft.
Vágó: Tusor Bálint

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés