hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az OTP aranyos gyerekekkel biztatja tanulásra a dolgozóit

Az employer barnding kampányt a Café Communications csinálta.

hirdetés

Az OTP employer branding kampányának alaptétele az volt, hogy az ember minden nap tanulhat valami újat. A vállalat "fontos értékének tartja, hogy miközben csapatának minden tagja a közös sikerért dolgozik, munkavállalói a saját, egyéni céljaihoz is közelebb kerülhetnek", írják közleményükben. A cél másrészt is volt, hogy bemutassák: az OTP összetartó közösség, ahol "mindennap fejlődnek a kollegák, és átélhetik az eredményes munka élményét."

A kampány címe Mit tanultam ma?, és szerepelnek benne aranyos gyerekek, illetve egy játék, amelyben együtt vesznek részt a felnőttekkel, és értelemszerűen utóbbiak maradnak alul.

Ezt mutatják be lenti videók, a fővágat és a teaserek. A videók alatt pedig az alkotók listája tekinthető át. A kampányhoz microsite is készült

Alkotók listája

Megbízói oldal: OTP Bank

Dolezsai Gergely - Márkamenedzsment és marketing kommunikációs főosztályvezető
Hamza Kata - Senior márka tanácsadó
Hernádi Zsófia - Márka szakértő
Gáspár Bence - Kommunikációs és társadalmi kapcsolatok főosztályvezető
Endrényi Balázs - Senior PR tanácsadó

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Café Communications 

Creative Director: Csirke Dániel
Head of Art: Monori Bálint Gusztáv
Art Director: Lakatos Balázs
Copywriter: Dósa Detti
Account director: Bittermann Tünde
Senior account manager: Nagy Tamás
Digital business director: Varga Gábor Zoltán
Kreatív stratéga: Ónody Boglárka
Digitális stratégiai tervező: Heuthaler Orsolya

PR Ügynökség: Café PR

Ügyfélkapcsolati igazgató: Fadgyas Gábor
Senior ügyfélkapcsolati menedzser: Szabó Virág

Médiaügynökség: Café Communications

Médiaigazgató: Király Anita
Senior médiatervező: Horváth Henriett

Senior PPC manager: Weinper Fanni

Produkció: 

Produkciós cég: Café Film
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Praznoczy Sébastien
Operatőr: Nagy Marcell
Gyártásvezető: Nemes Anita

Utómunka:

Vágó/VFX: Várfoki Zoltán, Zoulu (Studiolamb)
Colorist: Gaál László

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés