hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az OTP aranyos gyerekekkel biztatja tanulásra a dolgozóit

Az employer barnding kampányt a Café Communications csinálta.

hirdetés

Az OTP employer branding kampányának alaptétele az volt, hogy az ember minden nap tanulhat valami újat. A vállalat "fontos értékének tartja, hogy miközben csapatának minden tagja a közös sikerért dolgozik, munkavállalói a saját, egyéni céljaihoz is közelebb kerülhetnek", írják közleményükben. A cél másrészt is volt, hogy bemutassák: az OTP összetartó közösség, ahol "mindennap fejlődnek a kollegák, és átélhetik az eredményes munka élményét."

A kampány címe Mit tanultam ma?, és szerepelnek benne aranyos gyerekek, illetve egy játék, amelyben együtt vesznek részt a felnőttekkel, és értelemszerűen utóbbiak maradnak alul.

Ezt mutatják be lenti videók, a fővágat és a teaserek. A videók alatt pedig az alkotók listája tekinthető át. A kampányhoz microsite is készült

Alkotók listája

Megbízói oldal: OTP Bank

Dolezsai Gergely - Márkamenedzsment és marketing kommunikációs főosztályvezető
Hamza Kata - Senior márka tanácsadó
Hernádi Zsófia - Márka szakértő
Gáspár Bence - Kommunikációs és társadalmi kapcsolatok főosztályvezető
Endrényi Balázs - Senior PR tanácsadó

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Café Communications 

Creative Director: Csirke Dániel
Head of Art: Monori Bálint Gusztáv
Art Director: Lakatos Balázs
Copywriter: Dósa Detti
Account director: Bittermann Tünde
Senior account manager: Nagy Tamás
Digital business director: Varga Gábor Zoltán
Kreatív stratéga: Ónody Boglárka
Digitális stratégiai tervező: Heuthaler Orsolya

PR Ügynökség: Café PR

Ügyfélkapcsolati igazgató: Fadgyas Gábor
Senior ügyfélkapcsolati menedzser: Szabó Virág

Médiaügynökség: Café Communications

Médiaigazgató: Király Anita
Senior médiatervező: Horváth Henriett

Senior PPC manager: Weinper Fanni

Produkció: 

Produkciós cég: Café Film
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Praznoczy Sébastien
Operatőr: Nagy Marcell
Gyártásvezető: Nemes Anita

Utómunka:

Vágó/VFX: Várfoki Zoltán, Zoulu (Studiolamb)
Colorist: Gaál László

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés