hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az OTP aranyos gyerekekkel biztatja tanulásra a dolgozóit

Az employer barnding kampányt a Café Communications csinálta.

hirdetés

Az OTP employer branding kampányának alaptétele az volt, hogy az ember minden nap tanulhat valami újat. A vállalat "fontos értékének tartja, hogy miközben csapatának minden tagja a közös sikerért dolgozik, munkavállalói a saját, egyéni céljaihoz is közelebb kerülhetnek", írják közleményükben. A cél másrészt is volt, hogy bemutassák: az OTP összetartó közösség, ahol "mindennap fejlődnek a kollegák, és átélhetik az eredményes munka élményét."

A kampány címe Mit tanultam ma?, és szerepelnek benne aranyos gyerekek, illetve egy játék, amelyben együtt vesznek részt a felnőttekkel, és értelemszerűen utóbbiak maradnak alul.

Ezt mutatják be lenti videók, a fővágat és a teaserek. A videók alatt pedig az alkotók listája tekinthető át. A kampányhoz microsite is készült

Alkotók listája

Megbízói oldal: OTP Bank

Dolezsai Gergely - Márkamenedzsment és marketing kommunikációs főosztályvezető
Hamza Kata - Senior márka tanácsadó
Hernádi Zsófia - Márka szakértő
Gáspár Bence - Kommunikációs és társadalmi kapcsolatok főosztályvezető
Endrényi Balázs - Senior PR tanácsadó

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Café Communications 

Creative Director: Csirke Dániel
Head of Art: Monori Bálint Gusztáv
Art Director: Lakatos Balázs
Copywriter: Dósa Detti
Account director: Bittermann Tünde
Senior account manager: Nagy Tamás
Digital business director: Varga Gábor Zoltán
Kreatív stratéga: Ónody Boglárka
Digitális stratégiai tervező: Heuthaler Orsolya

PR Ügynökség: Café PR

Ügyfélkapcsolati igazgató: Fadgyas Gábor
Senior ügyfélkapcsolati menedzser: Szabó Virág

Médiaügynökség: Café Communications

Médiaigazgató: Király Anita
Senior médiatervező: Horváth Henriett

Senior PPC manager: Weinper Fanni

Produkció: 

Produkciós cég: Café Film
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Praznoczy Sébastien
Operatőr: Nagy Marcell
Gyártásvezető: Nemes Anita

Utómunka:

Vágó/VFX: Várfoki Zoltán, Zoulu (Studiolamb)
Colorist: Gaál László

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés