hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az OTP aranyos gyerekekkel biztatja tanulásra a dolgozóit

Az employer barnding kampányt a Café Communications csinálta.

hirdetés

Az OTP employer branding kampányának alaptétele az volt, hogy az ember minden nap tanulhat valami újat. A vállalat "fontos értékének tartja, hogy miközben csapatának minden tagja a közös sikerért dolgozik, munkavállalói a saját, egyéni céljaihoz is közelebb kerülhetnek", írják közleményükben. A cél másrészt is volt, hogy bemutassák: az OTP összetartó közösség, ahol "mindennap fejlődnek a kollegák, és átélhetik az eredményes munka élményét."

A kampány címe Mit tanultam ma?, és szerepelnek benne aranyos gyerekek, illetve egy játék, amelyben együtt vesznek részt a felnőttekkel, és értelemszerűen utóbbiak maradnak alul.

Ezt mutatják be lenti videók, a fővágat és a teaserek. A videók alatt pedig az alkotók listája tekinthető át. A kampányhoz microsite is készült

Alkotók listája

Megbízói oldal: OTP Bank

Dolezsai Gergely - Márkamenedzsment és marketing kommunikációs főosztályvezető
Hamza Kata - Senior márka tanácsadó
Hernádi Zsófia - Márka szakértő
Gáspár Bence - Kommunikációs és társadalmi kapcsolatok főosztályvezető
Endrényi Balázs - Senior PR tanácsadó

Ügynökségek:

Reklámügynökség: Café Communications 

Creative Director: Csirke Dániel
Head of Art: Monori Bálint Gusztáv
Art Director: Lakatos Balázs
Copywriter: Dósa Detti
Account director: Bittermann Tünde
Senior account manager: Nagy Tamás
Digital business director: Varga Gábor Zoltán
Kreatív stratéga: Ónody Boglárka
Digitális stratégiai tervező: Heuthaler Orsolya

PR Ügynökség: Café PR

Ügyfélkapcsolati igazgató: Fadgyas Gábor
Senior ügyfélkapcsolati menedzser: Szabó Virág

Médiaügynökség: Café Communications

Médiaigazgató: Király Anita
Senior médiatervező: Horváth Henriett

Senior PPC manager: Weinper Fanni

Produkció: 

Produkciós cég: Café Film
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Praznoczy Sébastien
Operatőr: Nagy Marcell
Gyártásvezető: Nemes Anita

Utómunka:

Vágó/VFX: Várfoki Zoltán, Zoulu (Studiolamb)
Colorist: Gaál László

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés