Share on Tumblr

Az összetartozást hirdeti a brit hadsereg új kampánya

A Karmarama reklámügynökség készítette a brit hadsereg legújabb kampányát, amelynek printes és filmes elemeiben az összetartozásra és a közjóért való cselekedetekre fókuszálnak.

A brit hadsereg reklámjai általában nagyon jól mutatják, hogy milyen a fiatalok szellemisége: a 70-es években a reklámok azt emelték ki, hogy a katonák egzotikus helyekre juthatnak el, ahova amúgy nem (mi nem találtuk meg, de a Campaign szerint egy korabeli, 1971-es háborúellenes poszter ki is figurázta ezt a hozzáállást az alábbi szöveggel: "Csatlakozz a sereghez, és utazz el egzotikus, távoli helyekre, találkozz érdekes, szokatlan emberekkel - aztán öld meg őket").

A 80-as évek fiatalokat sújtó munkanélkülisége aztán új hozzáállást hozott a hadsereg hirdetéseiben is: ekkor már a kiszámítható, pontos fizetést és egy igazi szakma megtanulását emelték ki. A mostani kampány a közvélemény-kutatások alapján választotta ezt a fókuszt: a fiatalok nagy többsége szeretné, ha pozitív változást hozhatna a világban a tevékenysége. 

A This is belonging című kampányban a 'belonging' egyszerre két dologra utal: az összetartozásra, bajtársiasságra, másrészt az elhivatottságra, arra, hogy az ember jó helyen van a seregben, mert ezzel egy magasabb, jó célt szolgál. A kampány két 30 másodperces szpotból és 5 plakátból áll.

 

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kedveskednek Trumpnak és be is szólnak neki.

Természetesen a keménység és az Adidas.

A Mozilla csavart egyet új logójának megalkotásával, és végig nyílt lapokkal játszott.

Ha jól számolnak, Gerendaiék több mint 8 milliárdért adhatták el a 70 százalékát.

Váltásban veszik át az Egyenes beszédet, reggelre még arcot keres az ATV Bombera Kriszta mellé.

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!