hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az önmegsemmisítő Banksy megihlette a McDonald's-ot

Gyorsan reagált a gyorsétteremlánc, utána pedig az IKEA is. Gyorsan visszaépült Banksy kritikája a fogyasztói iparba.

hirdetés

Pár napja történt egy aukción, hogy Banksy egy művének elárverezének pillanatában az megöniratmegsemmisítőzte magát, így.

Erre reagált a McDonald's máltai ügynöksége egy Instagram-poszttal, utána pedig az osztrák lánc ügynöksége a Facebookon. Ezt követően az IKEA norvég ügynöksége is posztolt egyet a témában. Lent látható mindhárom grafika.

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

IKEA Norge (@ikeanorge) által megosztott bejegyzés, Okt 9., 2018, időpont: 6:37 (PDT időzóna szerint)

Mindkét McDonald's grafika illeszkedik amúgy a gyorsétteremlánc újabban minimalizmussal operáló reklámmegoldásainak sorába (legalábbis, ami a nemzetközi megoldásokat illeti). Az Adweeken találtuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés