hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az önmegsemmisítő Banksy megihlette a McDonald's-ot

Gyorsan reagált a gyorsétteremlánc, utána pedig az IKEA is. Gyorsan visszaépült Banksy kritikája a fogyasztói iparba.

hirdetés

Pár napja történt egy aukción, hogy Banksy egy művének elárverezének pillanatában az megöniratmegsemmisítőzte magát, így.

Erre reagált a McDonald's máltai ügynöksége egy Instagram-poszttal, utána pedig az osztrák lánc ügynöksége a Facebookon. Ezt követően az IKEA norvég ügynöksége is posztolt egyet a témában. Lent látható mindhárom grafika.

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

IKEA Norge (@ikeanorge) által megosztott bejegyzés, Okt 9., 2018, időpont: 6:37 (PDT időzóna szerint)

Mindkét McDonald's grafika illeszkedik amúgy a gyorsétteremlánc újabban minimalizmussal operáló reklámmegoldásainak sorába (legalábbis, ami a nemzetközi megoldásokat illeti). Az Adweeken találtuk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés