Az önkifejezés szabadságát hirdeti a világ első csatlakoztatott pólója

Még néhány hónapot kér, de aztán reményei szerint piacra vezetheti a világ első csatlakoztatott pólóját a wearTRBL csapata, amelyen bárki szavak nélkül is elmondhatja véleményét a világról.

A francia startup jó ideje dolgozik már egy olyan, textilre applikálható kijelzőn, amely Bluetooth segítségével a mobilról vezérelve képes különböző fotókat vagy a telefonra beírt szöveget megjeleníteni a pólón. És most úgy tűnik, nagyon közel állnak a megoldáshoz, amely mellé már egy telefonos alkalmazást is fejlesztettek. Ebbe húsz fotót lehet feltölteni, a póló kijelzőjének memóriája ugyanis egyszerre ennyit tud tárolni – írja a TechCrunch. 

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

We+ar chameleon #art #streetart #wearabletech #fashiontech #streetstyle

WE+AR TRBL (@weartrbl) által megosztott bejegyzés, Febr 6., 2019, időpont: 8:50 (PST időzóna szerint)

A kijelző akkumulátora a tervezők számításai szerint nagyjából négy napot bír, de bármikor leszerelhető, és átsimítható egy másik ruhadarabra. És bár egyelőre több részletet nem is lehet tudni erről a textilre tervezett, fotók és feliratok rotálására is alkalmas miniképernyőről, a wearTRLB csapata erre építve egy olyan közösséget, fotó- és szlogentárat szeretne létrehozni, amelyből mindenki a hangulatától, személyiségétől és a világról alkotott véleményétől függően szabadon meríthet, és fejezheti ki mindezt kimondott szavak nélkül. 

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

I show my true self, I make every word count, I ride the future. Self expression just took on a new look.

WE+AR TRBL (@weartrbl) által megosztott bejegyzés, Febr 20., 2019, időpont: 7:58 (PST időzóna szerint)

Az ötlet ugyanis még a Charlie Hebdo szerkesztőségét ért 2015-ös terrortámadás idején született meg, amikor sokan a Je suis Charlie felirattal fejezték ki szolidaritásukat a közösségi oldalakon használt profilképek lecserélésével, majd a szólás-, a véleményszabadság jelképévé vált jelmondat egyre több, kereskedelmi forgalomba került pólón, matricán és kitűzőn is megjelent.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.