Az önkifejezés szabadságát hirdeti a világ első csatlakoztatott pólója

Még néhány hónapot kér, de aztán reményei szerint piacra vezetheti a világ első csatlakoztatott pólóját a wearTRBL csapata, amelyen bárki szavak nélkül is elmondhatja véleményét a világról.

A francia startup jó ideje dolgozik már egy olyan, textilre applikálható kijelzőn, amely Bluetooth segítségével a mobilról vezérelve képes különböző fotókat vagy a telefonra beírt szöveget megjeleníteni a pólón. És most úgy tűnik, nagyon közel állnak a megoldáshoz, amely mellé már egy telefonos alkalmazást is fejlesztettek. Ebbe húsz fotót lehet feltölteni, a póló kijelzőjének memóriája ugyanis egyszerre ennyit tud tárolni – írja a TechCrunch. 

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

We+ar chameleon #art #streetart #wearabletech #fashiontech #streetstyle

WE+AR TRBL (@weartrbl) által megosztott bejegyzés, Febr 6., 2019, időpont: 8:50 (PST időzóna szerint)

A kijelző akkumulátora a tervezők számításai szerint nagyjából négy napot bír, de bármikor leszerelhető, és átsimítható egy másik ruhadarabra. És bár egyelőre több részletet nem is lehet tudni erről a textilre tervezett, fotók és feliratok rotálására is alkalmas miniképernyőről, a wearTRLB csapata erre építve egy olyan közösséget, fotó- és szlogentárat szeretne létrehozni, amelyből mindenki a hangulatától, személyiségétől és a világról alkotott véleményétől függően szabadon meríthet, és fejezheti ki mindezt kimondott szavak nélkül. 

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

I show my true self, I make every word count, I ride the future. Self expression just took on a new look.

WE+AR TRBL (@weartrbl) által megosztott bejegyzés, Febr 20., 2019, időpont: 7:58 (PST időzóna szerint)

Az ötlet ugyanis még a Charlie Hebdo szerkesztőségét ért 2015-ös terrortámadás idején született meg, amikor sokan a Je suis Charlie felirattal fejezték ki szolidaritásukat a közösségi oldalakon használt profilképek lecserélésével, majd a szólás-, a véleményszabadság jelképévé vált jelmondat egyre több, kereskedelmi forgalomba került pólón, matricán és kitűzőn is megjelent.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.