Az önkifejezés szabadságát hirdeti a világ első csatlakoztatott pólója

Még néhány hónapot kér, de aztán reményei szerint piacra vezetheti a világ első csatlakoztatott pólóját a wearTRBL csapata, amelyen bárki szavak nélkül is elmondhatja véleményét a világról.

A francia startup jó ideje dolgozik már egy olyan, textilre applikálható kijelzőn, amely Bluetooth segítségével a mobilról vezérelve képes különböző fotókat vagy a telefonra beírt szöveget megjeleníteni a pólón. És most úgy tűnik, nagyon közel állnak a megoldáshoz, amely mellé már egy telefonos alkalmazást is fejlesztettek. Ebbe húsz fotót lehet feltölteni, a póló kijelzőjének memóriája ugyanis egyszerre ennyit tud tárolni – írja a TechCrunch. 

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

We+ar chameleon #art #streetart #wearabletech #fashiontech #streetstyle

WE+AR TRBL (@weartrbl) által megosztott bejegyzés, Febr 6., 2019, időpont: 8:50 (PST időzóna szerint)

A kijelző akkumulátora a tervezők számításai szerint nagyjából négy napot bír, de bármikor leszerelhető, és átsimítható egy másik ruhadarabra. És bár egyelőre több részletet nem is lehet tudni erről a textilre tervezett, fotók és feliratok rotálására is alkalmas miniképernyőről, a wearTRLB csapata erre építve egy olyan közösséget, fotó- és szlogentárat szeretne létrehozni, amelyből mindenki a hangulatától, személyiségétől és a világról alkotott véleményétől függően szabadon meríthet, és fejezheti ki mindezt kimondott szavak nélkül. 

 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

I show my true self, I make every word count, I ride the future. Self expression just took on a new look.

WE+AR TRBL (@weartrbl) által megosztott bejegyzés, Febr 20., 2019, időpont: 7:58 (PST időzóna szerint)

Az ötlet ugyanis még a Charlie Hebdo szerkesztőségét ért 2015-ös terrortámadás idején született meg, amikor sokan a Je suis Charlie felirattal fejezték ki szolidaritásukat a közösségi oldalakon használt profilképek lecserélésével, majd a szólás-, a véleményszabadság jelképévé vált jelmondat egyre több, kereskedelmi forgalomba került pólón, matricán és kitűzőn is megjelent.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!