hirdetés

Az On The Spot és a streamingpiac a novemberi Kreatívban

Körkép a magyar Netflix, az induló Disney+ és Apple TV+ apropóján, plusz imázsreklámokról elmélkedő hazai kreatívigazgatók, programmatic, IKEA és Magyar Narancs a friss magazinban.

hirdetés

A tizedik szülinapját új platformok kitapasztalásával ünneplő On The Spot párosa szerepel a Kreatív novemberi címlapján. Nem csak a Samsung-támogatott, Telekom-platformon debütáló új doksijukról és az európai finanszírozásban készülő további filmjeikről írunk, de egy rakás vagány, jellemzően még nem publikált képpel jól át is tekintjük az első évtizedet.

Nemcsak az On The Spot-os Esther, a törzs lánya debütál streaming felületen, és nem csak Cseke Eszter és S. Takács András mondják el a magazinban a véleményüket a Netflixről. Streamingfronton amúgy is nagy a forrongás, a magyar Netflix-felület indulásától az érkező Disney+-ig és Apple TV+-ig, áttekintettük, ki mit tervez gurítani, és ez hogyan illeszkedik a nagy globális tartalomgyártó stúdiók játszmájába. És mindehhez szervesen és logikusan kapcsolódnak az RTL-es Love Island első évadának tanulságai -- spoiler: 2019-ben már nem minden tévés tartalomnak kell a lineáris tévét megváltania.

Reklám rovatunkban öt kreatívigazgató (az ACG, az Artifical, a GCafé, a DDB és a Geometry vezető szakemberei) elmélkednek az imázsreklámok szerepéről és hazai helyzetéről. A programmatic hirdetésekről is élvonalbeli koponyákat szólaltat meg Sólyom Balázs: a wavemakeres Vajda Csillát, a mastercardos Mondovics Pétert és az SD4Good-alapító Káli Györgyöt.

Adat és Üzlet rovatunkban ezúttal a reputációmenedzsmentet fejtjük meg, a médiakészítők között Bojtár B. Endrét, a Magyar Narancs tulajdonos-főszerkesztőjét kérdezzük a harmincadik születésnapról, a NER 9. évéről és az önkormányzati választások utáni helyzetről; és a Kreatívban von mérleget Varga-Nagy Eszter, a magyar IKEA leköszönő kommunikációs vezetője.

Bemutatjuk Heim "Tonka" Ágostont, a Geometry brand experience managerét, Bacskai Brigi vágót és szkriptest, valamint Haránt Artúr grafikáit. A Design Hét Budapesten a márkátlan japán óriásmárkában, a Mujiban merültünk el, és elrepültünk München mellé megnézni a Canon egyre kisebb szériásabb egyre remekebb mutatványokra képes nyomdatechnikai újdonságait.

Terjedelmes tablót rajzoltunk új, összevont-holisztikus dizájnversenyünk, az RGB első évadának fő díjazottjaiból, Nádori Péter pedig annyira jót írt Mark Zuckerberg és Karácsony Gergely közös ügyeiről, hogy azt kedvcsinálóul meg is mutatjuk egyben.


Hol találod meg a Kreatívot? Hát az újságosoknál!

Ezekbe a Relay és Inmedio üzletekbe szállítjuk a Kreatívot:

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

Ha inkább online rendelnéd meg a példányodat vagy szétnéznél az előfizetési csomagok között, akkor erre tovább!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!