hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Omnicom nyerte a Mercedes-Benz médiatenderét

Közel egymilliárd dolláros üzlet lett az övék. A WPP részvényei 22 százalékot estek.

hirdetés

A Mercedes-Benz anyavállalata, a Daimler AG a globális médiatervezést és marketingkommunikációt az Omnicomnak adta egy májusban kiírt és most véget ért tender eredményeképpen, írja az Adweek. Ezzel egy 950 millió dolláros üzletág került a médiaügynökséghez.

A döntés negatívan érinti a Publicist és a WPP-t, amelyek az Omnicommal felosztva vitték eddig a vállalat médiavásárlását különféle régiókban. A WPP ennek ellenére megtartja Kínát, ugyanakkor a cég válságos időszakon van túl (lásd pl. Sorrell távozását és a szervezeti átalakítást), és csütörtökön 22 százalékot estek a részvényei annak eredményeképpen, hogy több fontos tendert is elvesztettek, írja a Financial Times.

A Publicis február óta, szintén egy tendert követően, a Daimler digitális üzletágát viszi.

A Daimler az átalakítással az Omnicommal való együttműködését tervezi konszolidálni, hogy a teljes marketingkommunikációt a stuttgarti központjából tudja irányítani. Az idei tenderek a Daimler és a BBDO együttműködésének végét is jelentik.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés