hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Omnicom nyerte a Mercedes-Benz médiatenderét

Közel egymilliárd dolláros üzlet lett az övék. A WPP részvényei 22 százalékot estek.

hirdetés

A Mercedes-Benz anyavállalata, a Daimler AG a globális médiatervezést és marketingkommunikációt az Omnicomnak adta egy májusban kiírt és most véget ért tender eredményeképpen, írja az Adweek. Ezzel egy 950 millió dolláros üzletág került a médiaügynökséghez.

A döntés negatívan érinti a Publicist és a WPP-t, amelyek az Omnicommal felosztva vitték eddig a vállalat médiavásárlását különféle régiókban. A WPP ennek ellenére megtartja Kínát, ugyanakkor a cég válságos időszakon van túl (lásd pl. Sorrell távozását és a szervezeti átalakítást), és csütörtökön 22 százalékot estek a részvényei annak eredményeképpen, hogy több fontos tendert is elvesztettek, írja a Financial Times.

A Publicis február óta, szintén egy tendert követően, a Daimler digitális üzletágát viszi.

A Daimler az átalakítással az Omnicommal való együttműködését tervezi konszolidálni, hogy a teljes marketingkommunikációt a stuttgarti központjából tudja irányítani. Az idei tenderek a Daimler és a BBDO együttműködésének végét is jelentik.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés