hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Omnicom nyerte a Mercedes-Benz médiatenderét

Közel egymilliárd dolláros üzlet lett az övék. A WPP részvényei 22 százalékot estek.

hirdetés

A Mercedes-Benz anyavállalata, a Daimler AG a globális médiatervezést és marketingkommunikációt az Omnicomnak adta egy májusban kiírt és most véget ért tender eredményeképpen, írja az Adweek. Ezzel egy 950 millió dolláros üzletág került a médiaügynökséghez.

A döntés negatívan érinti a Publicist és a WPP-t, amelyek az Omnicommal felosztva vitték eddig a vállalat médiavásárlását különféle régiókban. A WPP ennek ellenére megtartja Kínát, ugyanakkor a cég válságos időszakon van túl (lásd pl. Sorrell távozását és a szervezeti átalakítást), és csütörtökön 22 százalékot estek a részvényei annak eredményeképpen, hogy több fontos tendert is elvesztettek, írja a Financial Times.

A Publicis február óta, szintén egy tendert követően, a Daimler digitális üzletágát viszi.

A Daimler az átalakítással az Omnicommal való együttműködését tervezi konszolidálni, hogy a teljes marketingkommunikációt a stuttgarti központjából tudja irányítani. Az idei tenderek a Daimler és a BBDO együttműködésének végét is jelentik.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés