hirdetés

Az olvasók szerint ezek voltak a Sziget legjobb helyszínei

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

hirdetés

Körbejártuk a 2018-as Sziget Fesztivált és lefotóztuk a legfeltűnőbb márkamegjelenéseket. Ti pedig szavaztatok róluk. Íme a végeredmény.

A képekre kattintva galéria nyílik, ott még több fotót nézegethettek!

1. Deichmann

Pontszám: 6,85
Szavazatok száma: 270

A cipőáruház tudtunkkal először volt kint a Szigeten. Volt egy pop-up store-juk, ahol olyan cipőket lehet venni, ami jól jöhet fesztiválon: strandpapucs, gumicsizma, tornacipő. Kialakítottak egy lounge részt is, valamint lehetett kreatívkodni és egyedi díszítésű cipőket készíteni akár saját, akár ott vásárolt cipőkből.

További képekért kattintson!

2. Telekom

Pontszám: 6,61
Szavazatok száma: 274

A Telekom idén a Colosseum nevű partihelyszínnek adta a nevét, illetve egy mellette lévő pihenőheyet és lounge-ot is felvonultatott.

További képekért kattintson!

3. H&M

Pontszám: 6,57
Szavazatok száma: 246

A divatmárka helyszíne a korábbi évekhez hasonóan nagyon népszerű fotózkodási pont volt.

4. BP

Pontszám: 6,53
Szavazatok száma: 266

A BP, vagyis leánykori nevén British Petroleum olajvállalat jó ideje jelen van Magyarországon üzleti szolgáltatóközpontjával. A Szigetre egy csoportos karaokéval vonultak ki, ami rendkívül népszerű volt. A regisztrációkat egyébként toborzási céllal gyűjtötték be.

5. Jack Daniel's

Pontszám: 6,11
Szavazatok száma: 237

A whiskymárka ismét emblematikus kamionja köré kerített egy önálló helyszínt. A Jack kamionja egész nyáron járja Európa legnagyobb fesztiváljait, az értékes márkaereklyére, illetve a Jack helyszínének szervezőire és közönségére pedig a francia idegenlégióból kiugrott testőrök vigyáznak.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!