Az okoslabda remek dobszólót ad, ha pattogtatják

Azt mondják, a zenészek szerencsések, mert képzelőerejüket és kreativitásukat mindig edzésben tudják tartani a legegyszerűbb motívumok szerzésével is. Hogy ezt az érzést zenei tudás és hangszer nélkül is bárki megtapasztalhassa, két srác lefejlesztett egy kislabdát, amit elég csak pattogtatni ahhoz, hogy úgy érezzük, zenélünk. 

Az OddBall lényegében egy dobálható dobszerkezetnek készült, amelyben a nyomás- és mozgásérzékelők automatikusan aktiválódnak, ahogy a labda egy felülethez ér, vagy a legapróbb mértékben is megkocogtatják annak felszínét. Bármelyik is történik, egyből felismerhető lesz valamilyen dobhang, amelyet a hozzá fejlesztett mobilalkalmazásból lehet kinyerni Bluetooth-szon keresztül. Az alkalmazásba ugyanis különböző hangmintákat töltöttek, amelyek attól függően szólalnak meg, hogy milyen felülethez ér, milyen gyorsan vagy milyen irányban pattan vissza a kislabda  írja cikkében a Digital Trends.

 

Az OddBall mögötti legfontosabb gondolatunk az volt, hogy legyen egy olyan eszköz, amely az ember intuitív képességére hagyatkozva, bárkihez eljuttatja a zenét. A zenét, amelyhez nem kell hangszert venni, kottából gyakorolni, vagy különórákra járni. Így jött a labda ötlete. Labdázni úgyis mindenki szeret, és van is egy jellegzetes zenei ritmikája, ahogyan pattog"  mondta az Oddballról a korábban az Apple-nél fejlesztőként dolgozó Pasquale Totaro, a szerkezet egyik feltalálója.

Totaro szerint az applikáció segítségével gyakorlatilag bármilyen ismert számot el lehet játszani, és persze a felhasználó által komponált zene a közösségi oldalakon is megosztható. Az ügyesebb, haladó labdázók több golyóval is zsonglőrködhetnek, amelyeket ha különböző hangszerek jellegzetes hangjaival kötnek össze, akár egy komplett zenekari művet is kipattogtathatnak.

Azt nem tudni, milyen jövő vár erre a kis kütyüre, mindenesetre néhány napja elindult mögötte egy Kickstarter-kampány, amelyben a zenegolyót 77,5 dollárért (~22 ezer forintért) lehet előrendelni, és már a megcélzott összeg kétszerese is összejött. 

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.