Az okosfülessel még búvárkodni is lehet

Persze mindez csak kis túlzással igaz, mert három méternél mélyebbre nem érdemes merülni vele. Az viszont tény, hogy a Tayogo csontvezetéses fejhallgatójába szinte mindent belepakoltak, ami egy alapfelszereltségű fitneszkarkötőtől és egy headsettől elvárható. Egy igazi okosfüles a Kreatív Telenorral közös Next rovatában.

A Tayogo Force Conduction készülékébe MP3-lejátszót és nyolcgigás tárhelyet építettek, amellyel a víz alatt ugyanúgy hallgathatjuk a saját magunk által összerakott albumainkat, mint ahogy rátekerhetünk egy rádióadóra is - írja oldalán a legújabb okoskütyüket szemléző Cool Wearable. És bár a vízálló fülhallgató a csontvezetéses technológiával együtt még viszonylag újdonságnak számít, három éve már megjelentek az első ilyen, kifejezetten úszáshoz fejlesztett darabok.  

A technológia lényege, hogy a fejhallgató a hangokat nem a középfülbe továbbítja, hanem a fül felett található csont apró ütésszerű rezgéseivel a belső fül csigájához közvetíti. Ezen az elven alapul a Tayogo eszköze is, amit mivel nem a fülünkbe dugunk, hanem a halántékunkra teszünk, a bringázás és futás közbeni zenehallgatáskor még a forgalom zaját is biztonságosan hallhatjuk. A csontvezetéses technológiát egyébként az egészségügy ma már külső implantátumok formájában használja hallóideg-bénulás vagy egyoldali hallásveszteség kezelésére.
 
A fejhallgatóba épített nyolc gigabájtnyi tárhellyel felszerelt MP3 lejátszóján keresztül a mellé fejlesztett applikáció segítségével kezelhetjük a zenelistánkat, hallgathatunk rádiót, de a medence partján ücsörögve a bluetooth-on keresztül bármilyen online zenealkalmazásra is átkapcsolhatunk. Az appnak és a beépített mozgásérzékelő szenzoroknak köszönhetően a fitneszkarperecekhez hasonlóan méri az úszás vagy futás közben megtett távolságot, utóbbinál külön a lépésszámot és az elégetett kalóriát. 
 

Mindemellett megvan az a tulajdonsága, hogy fogadja a bejövő hívásokat, így aztán a telefontól számított harminc méteres távolságon belül egyetlen gomb megnyomásával akár vízfelszíni tempózás közben is telefonálhatunk. Ha pedig fülesünk az öt órásra kalkulált üzemidő után lemerült, az USB-porton keresztül akár laptopról is feltölthetjük. A Tayogo csapata a 75 dollárért elérhető, puha, bőrbarát szilikonból készült fejhallgató első darabjait júliustól szállítja tesztelésre a megrendelőknek.
 
A sorozatot a Telenor támogatja.
 
(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.