Az okosernyő, amit nem lehet elhagyni

Ragaszkodó okosernyő feledékeny tulajdonosoknak, amelyet virtuális pórázra kötöttek. A Kreatív Telenorral közös Next rovatának legújabb cikke.

Bár ma már egyre több az időjárást előrejelző, az iPodot távirányító és a legnagyobb viharnak is ellenálló designernyő, a legújabb okosernyő egy New York-i mini startup ötletéből született, amelyet decemberben a Kickstarteren futtattak meg. Az ernyő tervezője az a Dave Kahng, aki több mint tíz éve foglalkozik egyedi tervezésű esernyők gyártásával, de legutóbbi találmányával egy régóta tátongó piaci rést tömött be. Vásárlói ugyanis többször panaszkodtak arra, hogy ernyői bár elegánsak és masszívak, ugyanakkor gyakran elhagyják azokat. A folyamatos pótlásuk pedig nem olcsó. Az új Davek ernyő azonban ezt a problémát is kipipálja - írja a Mashable.

Fotó: Davek

Kahng ugyanis az újragondolt ernyőjét egy bluetooth-szal kommunikáló jeladóval okosította, aminek működéséről egy sima gombelem gondoskodik, és amit a fogantyúja végébe szerelt. Ez érzékeli, ha túlságosan messze kerültünk tőle, és egyből egy üzenetet küld az okostelefonunkra. Ha ezt valamiért mégsem vennénk észre, akkor sincs baj. A telefonra letöltött mobilalkalmazás megmutatja az utolsó helyet, ahol esernyőnk még a közelünkben volt, és egyből odairányít.

Dave Kahng 2005 óta versenyez a piac legfeljebb kétszer használatos instant-esernyőivel, folyamatosan kísérletezik a vázzal és szövettel a légellenállás minél hatékonyabb leküzdése érdekében. Százezer eladott high-tech ernyője után a célja most is egy olyan darab elkészítése volt, amit - ha már egyszer nem lehet elhagyni - akkor szerkezete a legnagyobb szélben is bírja a strapát. Ezért acél, üvegszál és repülőgépekhez használt alumínium-ötvözettel erősítette meg a váz előre kikísérletezett stresszpontjait.

Találmánya közösségi finanszírozásra hajtó kampánya egyébként jól sikerült, a támogatók szeptemberben kaphatják meg első okosernyőjüket. De közben Dave Kahng a saját weboldalára is feltette termékeit, ahonnan a tenyérben is elférő mini változat 50 dollárért, a nagyméretű Solo 99 dollárért rendelhető meg. Az applikációt pedig őszre egy olyan funkcióval is bővíti, ami egy időjáráselőrejelző weboldalra kötve arról is szól reggel, hogy aznap szükség lesz-e az esernyőre.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.