hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az NMHH nem hosszabbítja meg a Sláger FM és a Music FM engedélyét

Ezzel csak kormányközeli rádiók maradnak a piacon, írja a HVG.

hirdetés

A HVG úgy tudja, hogy a Médiatanács nem hosszabbította meg egyik olyan rádióadó frekvenciaengedélyét sem, amely a kormányhoz közel álló médiabirodalom konkurenciája. "A Music FM és a Sláger FM üzemeltetője is 2012 februárjában kötötte meg a szerződést a műsorszolgáltatásról, ám ezek az engedélyek csak 7 évre szólnak, viszont további 5 évre meghosszabbíthatók. A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa most úgy döntött, hogy nem járul hozzá a hosszabbításhoz" - írja a Hvg.

A Music FM (525 ezer napi hallgató) és a Sláger FM (393 ezer) országosan a negyedik, illetve ötödik leghallgatottabb országos rádió. Budapesten a Sláger a leghallgatottabb, a Music pedig pedig a harmadik. A Sláger FM a Vajnához tartozó, de a HVG információi szerint a most formálódó, Liszkay Gáborhoz köthető kormányközeli médiaportfolióba kerülő Retro Rádió legnagyobb konkurenciája. A Sláger és a Music megszűnése elsősorban a Vajna-féle Rádió 1-nek jó, hisz hallgatottsági értékeiket a Kossuthon és a Petőfin kívül csak utóbbi éri el.

A Music FM a Nyerges Zsolthoz közeli üzleti körhöz köthető, Nyerges pedig már elkezdte az általa a Simicska Lajostól felvásárolt cégháló átadását a Mészáros birodalomnak, teszi hozzá a lap.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kiállítások, tárlatvezetések, koncertek, kertmozi, színház és táncelőadások, valamint pódiumbeszélgetésekkel készülnek. 

Az Ébred a város projekt készítői meséltek az április óta tartó folyamatról, és az elkészült klipről.

 

A maga módján. A street art művész most a londoni metróba fújta fel emblematikus patkányait, akik szégyentelenül tüsszentenek vagy éppen maszkkal ejtőernyőzgetnek.

Megnézed, és onnantól egész nap az megy a fejedben, hogy reducing metha-a-a-ane.

Állatgyógyászati cég online jelenlétéért felel majd négy országban az ügynökség.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés