hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az MTVA online és mobil felületeinek értékesítése a New Wave-hez kerültek

Ezzel 4 százalékkal növekedett a médiacsoport portfóliója.

hirdetés

A frissen nevet váltott Origo médiacsoport, a New Wave Media Group 2017. december 31-ig vásárolta meg az MTVA weboldalainak és mobilapplikációinak inventoryját. Ezzel a New Wave partnerhálózata közel egyharmadával, míg saját portfóliója 4 százalékkal növekedett - írják a közleményben.

A megállapodás értelmében a cégcsoport feladata lesz minden, az MTVA tulajdonában lévő (és kerülő), értékesítésre definiált weboldal képviselete, így a hirado.hu, a petofilive.hu, az m4sport.hu, az m5tv.hu, valamint a mediaklikk.hu weboldalak megjelenései. Ugyanígy a közmédia olyan applikációi is, mint a Híradó, az M4 Sport, a Médiaklikk, a Médiaklikk Plusz és az MTV Boxutca, de a mediaklikk.hu-n megjelenő videós tartalmakat, pre- és postroll megjelenéseket, továbbá az MTVA videós inventoryját is a New Wave Media Group Sales csapata értékesíti a jövőben.

A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) online közönségmérési statisztikája alapján 2017 márciusában a New Wave Media saját termékeivel és a kapcsolódó értékesítési hálózattal 4, 7 míg az MTVA 1, 5 millió valós felhasználóhoz tudott eljutni - írják még.

Korábban a médiacsoport a Szeretlekmagyarország.hu-val és az Utazómajom.hu turisztikai oldallal bővetette az értékesítési portfolióját.

Az MTVA tévés reklámidejét az MSC Médián keresztül az Atmedia viszi. A sales house-t tavaly év végén vette meg Tombor Andrást, és első lépésként vették meg a korábban a Hamu és Gyémánthoz tartozó MSC-t.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés