hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az MSZP vizsgáltatná a jegybank tenderét

Az MSZP napirendre vetetné a Magyar Nemzeti Bank (MNB) hatmilliárd forinjt keretösszegű kommunikációs közbeszerzését az Országgyűlés számvevőszéki és Költségvetési Bizottságának mai ülésén.

hirdetés

Szekeres Imre MSZP-s országgyűlési képviselő, a bizottság tagja pénteki közleményében jelezte: azonnali tájékoztatást kérnek a hatmilliárd forintos tenderrel kapcsolatban. Matolcsy György jegybankelnöknek a bizottság előtt kell megindokolnia, hogy a tervezett húszszázalékos létszámleépítés mellett miként lehetséges egy ilyen, "Magyarországon sosem látott nagyságrendű" kommunikációs pályázat kiírása - tette hozzá.

A Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívás alapján múlt szerdán elsőként írtuk meg a Magyar Nemzeti Bank kommunikációs közbeszerzését a jegybank általános kommunikációs feladatainak és a Növekedési Hitelprogram (NHP) kommunikációs feladatainak ellátására.

Az ehhez kapcsolódó ügynökségi feladatok ellátására az NHP pénzügyi kerete 0,3 százalékának megfelelő keretösszeget határozott meg a jegybank. A programban 2014. december 31-éig 2000 milliárd forintos hitelkeret áll rendelkezésre az első szakaszban jóváhagyott 750 milliárd forinton felül, így a 0,3 százalék 6 milliárd forintnak felel meg. Ekkora keretösszegű kommunikációs közbeszerzés korábban nem volt Magyarországon. A szerződés a felhívás szerint 2014. december 31-éig szól.

(forrás: MTI/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

„Gondolj a maszkra úgy, mint az arc bikinijére" – hirdetik, óriásplakáton, hajók oldalán, tűzfalon, és aszfaltra stencilezve is.

A Facebookon jelentették be a csapat névsorát.

A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány.

A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Star Networkkel és a 4KIDS Meseportállal szemben. 

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés