hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az MSZP vizsgáltatná a jegybank tenderét

Az MSZP napirendre vetetné a Magyar Nemzeti Bank (MNB) hatmilliárd forinjt keretösszegű kommunikációs közbeszerzését az Országgyűlés számvevőszéki és Költségvetési Bizottságának mai ülésén.

hirdetés

Szekeres Imre MSZP-s országgyűlési képviselő, a bizottság tagja pénteki közleményében jelezte: azonnali tájékoztatást kérnek a hatmilliárd forintos tenderrel kapcsolatban. Matolcsy György jegybankelnöknek a bizottság előtt kell megindokolnia, hogy a tervezett húszszázalékos létszámleépítés mellett miként lehetséges egy ilyen, "Magyarországon sosem látott nagyságrendű" kommunikációs pályázat kiírása - tette hozzá.

A Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívás alapján múlt szerdán elsőként írtuk meg a Magyar Nemzeti Bank kommunikációs közbeszerzését a jegybank általános kommunikációs feladatainak és a Növekedési Hitelprogram (NHP) kommunikációs feladatainak ellátására.

Az ehhez kapcsolódó ügynökségi feladatok ellátására az NHP pénzügyi kerete 0,3 százalékának megfelelő keretösszeget határozott meg a jegybank. A programban 2014. december 31-éig 2000 milliárd forintos hitelkeret áll rendelkezésre az első szakaszban jóváhagyott 750 milliárd forinton felül, így a 0,3 százalék 6 milliárd forintnak felel meg. Ekkora keretösszegű kommunikációs közbeszerzés korábban nem volt Magyarországon. A szerződés a felhívás szerint 2014. december 31-éig szól.

(forrás: MTI/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés