hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az MRSZ és az ADCH díjarchívumot indított

Összegyűjti az összes eddig valaha díjat nyert magyar reklámot a Magyar Reklámszövetség és az Art Directors Club Hungary. Böngészni a Díjnyertes.hu-n lehet.
hirdetés

Bár még nem fejeződött be az adatbázis feltöltése, már most is kereshető az MRSZ és az ADCH közös projektjében létrehozott Díjnyertes.hu oldal, amely az összes eddig valaha díjat nyert magyar reklámalkotást hivatott egybegyűjteni.

Egyelőre 27 magyar és 21 nemzetközi megmérettetés magyar díjazottjai között lehet böngészni, számuk megközelíti az ezret, a legkorábbi két alkotás 1976-ból való, mindkettő Sas István munkája.

Az archívumban fesztivál, év, kategória, díj, ügyfél, márka, ügynökség és alkotó szerint lehet keresni.

Az oldal grafikáját a Neo Interactive készítette, a logót Sántha András tervezte, a fejlesztésért pedig a Központi Bitfeldolgozó Kft. volt felelős. Az oldalt az MRSZ kollégái, Antalfi Anikó és Varga Tamás szerkesztették, akik folyamatosan várják az oldalról még hiányzó munkákat a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés