hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az innováció hatását mutatja be az E.on új filmjében

Mátyássy Áron, az Aranyélet című HBO-s sorozat rendezője forgatta az E.on új reklámfilmjét.

hirdetés

Kampánycél: "A kampány a megújuló E.ON-ról szól: jelen vagyunk a mindennapokban, hogy kényelmesebbé, egyszerűbbé tegyük az emberek életét. A kampány célja az emberek érzelmi bevonása egy tágabb, általánosabb célcsoport megszólításával. A kampányban egyaránt megjelenik a márka küldetése, valamint az új értékajánlat."

Kreatívkoncepció: "Az okos világ innovációinak hatását mutatjuk be mindennapjainkra, amelyben az E.ON energiája és az emberek hozzáadott energiája egyaránt kulcsszerepet játszik."

Érdekesség, behind the scenes: "A hitelesség és a gondolat közvetítésére fontos volt az E.ON dolgozók szerepeltetése a kulcs jelenetekben. A rendezőválasztásban meghatározó szerepet játszott Mátyássy Áron látásmódja és az utóbbi időben elért sikerei az HBO „Aranyélet” című sorozatának rendezőjeként. A forgatási helyszínek választása során is igyekeztünk megfelelni a filmben bemutatott innovatív megoldásoknak és jövőbe mutató innovációknak, ezért választottuk a Budapest Music Center-t, illetve a Tóváros lakóparkot. Az autós jelenetek során egy Tesla Model S képviselte a koncepcióban megfogalmazott kulcsüzenetet."

A reklám:

Werkfilm:

Az alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: E.ON Hungária Zrt.
Marketing kommunikációs vezető: Károlyi Zsuzsanna 
Brand manager: Kovács Alexandra

Ügynökségek:

Reklámügynökség: MullenLowe Budapest
Kreatívigazgató: Havasi Gábor
Art director: Monori Bálint
Szövegíró: Zöld Attila
Account director: Pallós Olivér

Account executive: Rossprim Dániel

Creative producer: Éry Márk

Médiaügynökség: Vizeum Hungary Média Kft.

Communication Planning Manager - Galántai Júlia

PPC - Balogh Inez

Programmatic - Horn Miklós

TV - Karanyicz Zsófia

OOH –  Nádasdi Emőke

Display –  Szabó Zsófia

Produkció:

Produkciós cég: Argus Film & Art Kft.
Producer: Felly K
Rendező: Mátyássy Áron
Operatőr: Pohárnok Gergely
Gyártásvezető: Brill Fanni

Utómunka:

VFX: Kamlah Gábor
Zene: Calvin Harris – My Way
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés