hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az IKEA stílusában mutatják be Trumpnak, miért nem csicskíthatja a svédeket

Két svéd kreatív pontokba szedte a svéd igazságszolgáltatás alapjait. Hogy még a hülyék is értsék.

hirdetés

Az IKEA használati útmutatóinak stílusában állított össze egy listát, két svéd kreatív országuk igazságszolgáltatási rendszeréről. Pontosabban arról, hogy miért állít folyamatosan képtelenségeket Donald Trump az ASAP Rocky, a híres amerikai rapper elleni, svédországi perről.

Dióhéjban annak aki lemaradt volna a dologról: stockholmi fellépése után ASAP Rocky testőreivel és turnécsapata néhány tagjával utcai verekedésbe keveredett idegenekkel, videókon az látszik, hogy a rapper egy földön fekvő embert üt és rúg. Ezután a svéd ügyészség testi sértés vádjával őrizetbe vette Rockyt, a rapper pedig végül egy hónapot töltött egy svéd börtönben, azóta már az Egyesült Államokban van, és a svéd bíróság augusztus 14.-ei ítéletére vár. 

A Kanye Westtel a nyilvánosság előtt is jó kapcsolatot ápoló, és a hatására akcióba lendülő Trump pedig a hírek hallatán kötelességének érezte, hogy hősies elnökként maga hozhassa haza országa egyik kedvenc előadóját. Csakhogy a svéd igazságügyi rendszert nem lehet egy Trump-telefonnal, profi túsztárgyalóval, vagy óvadékkal kijátszani. Utóbbiakkal ugyanis mind megpróbálkozott az amerikai elnök, akinek húzásaira épít a mókás IKEA-útmutató.

Kattints a nagyobb felbontásért!
Kattints a nagyobb felbontásért!

Az összeállítást, amelyben a szemfülesek Trump néhány klasszikusát, például a covfefét is felfedezhetik,  Oscar Gierup, a McCann New York kreatívigazgatója és a Forsman & Bodenfors szövegírója, Hampus Elfström követte el.

(Innen: AdWeek)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés