hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az IKEA lett az év hirdetője Cannes-ban

Az Ikea az év hirdetője az 58. Cannes Lions reklámfesztiválon. 
Az Ikeát választották meg az év hirdetőjének az 58. Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szervezői.

Az IKEA az év hirdetője az 58. Cannes Lions reklámfesztiválon. Az IKEA-t választották meg az év hirdetőjének az 58. Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szervezői.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok. 

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

A második negyedévben az Alphabet 8,9 százalékkal kevesebb hirdetési bevételt fog elkönyvelni. A Facebook viszont növekedésben marad a rengeteg közösségi kampány miatt.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés