Az igazán okos zár azt is elárulja, ha nem ment suliba a gyerek

És ehhez a zárhoz még csak kulcs sem kell, helyette ott a mobil, amelyhez a család minden tagja kaphat hozzáférést. Ezen keresztül lehet ellenőrizni, hogy bezártuk-e az ajtót, hogy ki mikor érkezett haza, vagy mikor, hova nem ment el. A világ első láthatatlan okoszáraként emlegetik, a világ pedig valószínűleg gyorsan eldönti majd, kell-e egyáltalán ilyen az emberiségnek.

A holland Feiz Design Studio tervezése az az intelligens ajtózár, amely láthatatlanságát leginkább annak köszönheti, hogy a már meglévő zárszerkezet belsejébe lehet beépíteni. A jelenleg piacon kapható okoszárak többségét ugyanis a már meglévő zár fölé vagy alá kell beszerelni, ami egyúttal fel is hívja a figyelmet az így megerősített ajtóra. A Level Lock azonban úgy kerülte meg ezt a problémát, hogy gyakorlatilag láthatatlanná tette ezt az új funkciót – írja cikkében a Homecrux.

Fotó: Level.co
Fotó: Level.co

A zárat úgy tervezték, hogy pár pillanat alatt egy csavarhúzó segítségével bárki be tudja szerelni, egyetlen feltétele, hogy a meglévő zár cilinderbetétes és belülről reteszes legyen. A Level akkumulátorának beépítése után már nem lesz szükség kulcsra, mert azt követően a mobiltelefonnal lehet majd akár távoli hozzáféréssel is nyitogatni. Az applikációba nemcsak azt lehet beprogramozni, hogy az ajtó a felhasználó telefonjának Bluetooth kapcsolatát érzékelve automatikusan nyíljon vagy záródjon, hanem azt is, hogy mennyi ideig legyen nyitva, és hogy kinek legyen jogosultsága mindezt kezelni.

Fotó: Level Home / Facebook
Fotó: Level Home / Facebook
 

Az alkalmazáson keresztül így azt is lehet tudni, hogy a családban ki, mikor ért haza, vagy mikor hagyta el a lakást. Ha pedig valaki külföldről várja vendégeit, de érkezéskor nem tudja őket otthon senki fogadni, egyetlen értesítéssel az ő telefonjukra is küldhet alkalmi hozzáférést az ajtónyitáshoz. Az okoszár androidos platformon is működik, de az Apple termékein és a Sirin keresztül hangvezérléssel is használható.

Fotó: Level Home / Facebook
Fotó: Level Home / Facebook
 

A zárat egy beépített akkumulátor táplálja, amely a tervezők szerint egy évig bírja töltés nélkül, merülés esetén pedig értesítést küld a telefonra. Aztán ennél többet nem is lehet tudni sem a biztonsági, sem az azonosító technológia működéséről, mindenesetre a cég weboldalán az okoszárat néhány napja elkezdték árulni. Igaz, egyelőre csak az Egyesült Államokban és 199 dolláros bevezető áron kínálják, de terveik szerint hamarosan Európába is szállítanak, és valószínűleg már magasabb árcédulával teszik majd.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!