hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az IBM Budapest Lab és a Prezi okos utcát épít a Madách térre

A két vállalat a Craft konferencia égisze alatt szervez "A jövő utcája" címmel egy ingyenes kiállítást.  Az eseményen többek között robotokkal, önvezető és önparkoló autóval, okos szemüvegekkel, és távvezérlésű okosotthonok modelljeivel is lehet majd találkozni.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A márkáknak is a hamar az egyik kedvenc üzenettovábbító eszköze lett. Listáztuk a legjobbakat. 

Heinrich Pecina felügyelőbizottsági tag lett kiadóban, míg bizalmasa, Kálmán kétszeres ügyvezető. 

A Magyarország, szeretlek! vetélkedőnek lesz az egyik csapatkapitánya. 

Igazából nem mér semmit, csak a focicsapatokat ismeri, de azokat elég jól.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Deloitte Magyarország idén 17. alkalommal hirdeti meg.

A Sziget egyik kiemelt partnere volt a cég.

Szerinte a Bors bulvárlap egész egyszerűen nem írt igazat.

A Hypo-ügyben vallott bűntársaira az osztrák bíróságon.

Pontosítani kellett a pályázati felhívást.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés