hirdetés

Egy online hirdetési forma, ami naponta több száz milliárdszor megsérti a GDPR-t

Megszegi a fő európai adatvédelmi szabályokat a real-time bidding jelenlegi gyakorlata. Az ebben részt vevő cégek érzékeny adatokat is megkapnak a felhasználóról, akik ezt nem is tudják korlátozni. Panaszeljárások iratai szerint az IAB Europe végig tudta ezt.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

És ami fontosabb: el is árulja.

Azt akarják, hogy mindenki gondolkozzon el, jogosan címkézi-e az embereket.

Plusz két csatorna a sales house gigásznál. A d1-en nyelvlecke is van.

A júniusi Lájkbajnokság posztjai között toronymagasan első volt egy TV2-s filmbeharangozó. Sajnos mérési hiba volt.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!