hirdetés

Egy online hirdetési forma, ami naponta több száz milliárdszor megsérti a GDPR-t

Megszegi a fő európai adatvédelmi szabályokat a real-time bidding jelenlegi gyakorlata. Az ebben részt vevő cégek érzékeny adatokat is megkapnak a felhasználóról, akik ezt nem is tudják korlátozni. Panaszeljárások iratai szerint az IAB Europe végig tudta ezt.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Gerentsér Imre érkezik a DKT-hoz, Papliczky Pál a Mediaworks-nél folytatja.

Már saját projektjén dolgozik az RTL megbízásából.

Végre egy márka a humorosabb oldalát fogta meg a bezártságnak.

Az IPG Mediabrandshez tartozó média- és marketingtechnológiai ügynökség a jövőben Matterkind néven folytatja. Új hazai vezetője is lesz a cégnek.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!