hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az HBO hosszú távú társasjátéka

A magyar HBO izraeli licence alapján forgat egy sorozatot, de tervük, hogy magyar ötletek alapján készítsenek majd forgatókönyvet. 

hirdetés

Társas játék címmel március közepétől 13 részes sorozatot forgat egy izraeli licenc alapján a magyar HBO. A When Shall We Kiss című széria adaptációját magyar szakemberek készítik, a rendező Herendi Gábor és Fonyó Gergely. Mindez jól illeszkedik a csatorna másfél évvel ezelőtt megfogalmazott terveihez, azaz hogy a hazai műsorok készítésére nagyobb hangsúlyt fektetnek. Schulteisz Katalin, az HBO produkciós vezetője elmondta, hogy eddig öt dokumentumfilmet gyártottak, az egyik, a Láthatatlan húrok elnyerte a Magyar Filmkritikusok Díját, és meghívást kapott több nemzetközi fesztiválra. 

A magyar HBO-nak hosszú távon az a célja, hogy eredeti magyar ötletek alapján készülő forgatókönyvekből készítsen sorozatot, épp ezért egy év elején kiírt pályázaton keresi a hazai koncepciókat. Az első sorozat azért licenc alapján készül, mert mihamarabb szerettek volna debütálni vele, és egyelőre nem találtak megfelelő magyar forgatókönyvet. Emellett Schulteisz Katalin stratégiailag fontos és jelentős beruházásnak nevezte a sorozatkészítést, ezért választottak első munkaként olyat, amely már bizonyított más országokban.

„Hiszünk abban, hogy az előfizetőinket hosszú távon olyan színvonalas hazai műsortartalommal tudjuk megtartani, amelyet igazán magukénak érezhetnek, ezért nagyon fontos az adott országokban – így Magyarországon is – a helyi nyelven, hazai tehetségekkel, illetve hazai helyszíneken forgatni ezeket“ – mondta el a produkciós vezető. Az HBO számára tehát ez egy üzleti modell, ami egyben munkalehetőséget ad a magyar filmes szakmának.

Schulteisz Katalin reményei szerint a forgatókönyv-pályázat anyagai között várhatóan rábukkannak legalább öt-tíz olyanra, amivel érdemes komolyan foglalkozni, és ezek közül szerinte egy-két olyan munka lesz, amiből a fejlesztések végére vállalható forgatókönyv válik, és a következő két évben meg is valósítják. A költségeket teljes egészében az HBO állja, a filmeket pedig nemcsak az itthoni, hanem a régió országaiban is bemutatják majd, természetesen csak a saját csatornán.

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés