hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az HBO hosszú távú társasjátéka

A magyar HBO izraeli licence alapján forgat egy sorozatot, de tervük, hogy magyar ötletek alapján készítsenek majd forgatókönyvet. 

hirdetés

Társas játék címmel március közepétől 13 részes sorozatot forgat egy izraeli licenc alapján a magyar HBO. A When Shall We Kiss című széria adaptációját magyar szakemberek készítik, a rendező Herendi Gábor és Fonyó Gergely. Mindez jól illeszkedik a csatorna másfél évvel ezelőtt megfogalmazott terveihez, azaz hogy a hazai műsorok készítésére nagyobb hangsúlyt fektetnek. Schulteisz Katalin, az HBO produkciós vezetője elmondta, hogy eddig öt dokumentumfilmet gyártottak, az egyik, a Láthatatlan húrok elnyerte a Magyar Filmkritikusok Díját, és meghívást kapott több nemzetközi fesztiválra. 

A magyar HBO-nak hosszú távon az a célja, hogy eredeti magyar ötletek alapján készülő forgatókönyvekből készítsen sorozatot, épp ezért egy év elején kiírt pályázaton keresi a hazai koncepciókat. Az első sorozat azért licenc alapján készül, mert mihamarabb szerettek volna debütálni vele, és egyelőre nem találtak megfelelő magyar forgatókönyvet. Emellett Schulteisz Katalin stratégiailag fontos és jelentős beruházásnak nevezte a sorozatkészítést, ezért választottak első munkaként olyat, amely már bizonyított más országokban.

„Hiszünk abban, hogy az előfizetőinket hosszú távon olyan színvonalas hazai műsortartalommal tudjuk megtartani, amelyet igazán magukénak érezhetnek, ezért nagyon fontos az adott országokban – így Magyarországon is – a helyi nyelven, hazai tehetségekkel, illetve hazai helyszíneken forgatni ezeket“ – mondta el a produkciós vezető. Az HBO számára tehát ez egy üzleti modell, ami egyben munkalehetőséget ad a magyar filmes szakmának.

Schulteisz Katalin reményei szerint a forgatókönyv-pályázat anyagai között várhatóan rábukkannak legalább öt-tíz olyanra, amivel érdemes komolyan foglalkozni, és ezek közül szerinte egy-két olyan munka lesz, amiből a fejlesztések végére vállalható forgatókönyv válik, és a következő két évben meg is valósítják. A költségeket teljes egészében az HBO állja, a filmeket pedig nemcsak az itthoni, hanem a régió országaiban is bemutatják majd, természetesen csak a saját csatornán.

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés