hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az HBO hosszú távú társasjátéka

A magyar HBO izraeli licence alapján forgat egy sorozatot, de tervük, hogy magyar ötletek alapján készítsenek majd forgatókönyvet. 

hirdetés

Társas játék címmel március közepétől 13 részes sorozatot forgat egy izraeli licenc alapján a magyar HBO. A When Shall We Kiss című széria adaptációját magyar szakemberek készítik, a rendező Herendi Gábor és Fonyó Gergely. Mindez jól illeszkedik a csatorna másfél évvel ezelőtt megfogalmazott terveihez, azaz hogy a hazai műsorok készítésére nagyobb hangsúlyt fektetnek. Schulteisz Katalin, az HBO produkciós vezetője elmondta, hogy eddig öt dokumentumfilmet gyártottak, az egyik, a Láthatatlan húrok elnyerte a Magyar Filmkritikusok Díját, és meghívást kapott több nemzetközi fesztiválra. 

A magyar HBO-nak hosszú távon az a célja, hogy eredeti magyar ötletek alapján készülő forgatókönyvekből készítsen sorozatot, épp ezért egy év elején kiírt pályázaton keresi a hazai koncepciókat. Az első sorozat azért licenc alapján készül, mert mihamarabb szerettek volna debütálni vele, és egyelőre nem találtak megfelelő magyar forgatókönyvet. Emellett Schulteisz Katalin stratégiailag fontos és jelentős beruházásnak nevezte a sorozatkészítést, ezért választottak első munkaként olyat, amely már bizonyított más országokban.

„Hiszünk abban, hogy az előfizetőinket hosszú távon olyan színvonalas hazai műsortartalommal tudjuk megtartani, amelyet igazán magukénak érezhetnek, ezért nagyon fontos az adott országokban – így Magyarországon is – a helyi nyelven, hazai tehetségekkel, illetve hazai helyszíneken forgatni ezeket“ – mondta el a produkciós vezető. Az HBO számára tehát ez egy üzleti modell, ami egyben munkalehetőséget ad a magyar filmes szakmának.

Schulteisz Katalin reményei szerint a forgatókönyv-pályázat anyagai között várhatóan rábukkannak legalább öt-tíz olyanra, amivel érdemes komolyan foglalkozni, és ezek közül szerinte egy-két olyan munka lesz, amiből a fejlesztések végére vállalható forgatókönyv válik, és a következő két évben meg is valósítják. A költségeket teljes egészében az HBO állja, a filmeket pedig nemcsak az itthoni, hanem a régió országaiban is bemutatják majd, természetesen csak a saját csatornán.

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés