hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az év végén indulhat a Google fizetős hírszájtja

A Google fizetős hírgyűjtő-portál elindítását tervezi. Sajtóértesülések szerint már tárgyalnak a kiadókkal, de a Google még nem erősítette meg.
hirdetés

Egyelőre meg nem erősített sajtóhírek szerint a keresőcég egy olyan platform fejlesztésén munkálkodik, amelyen keresztül fizetős tartalmakat szolgáltathatnak hírportálok és kiadók.  A rendszer várhatóan az év végén indul majd el.

Ugyan a Google már egy évvel korábban utalt rá, hogy egy ilyen platformmal tervez előrukkolni, az olasz La Repubblica értesülései szerint mostanra már tárgyalásokat is folytat kiadókkal a Newspass nevű rendszerbe való bekerülésről.

Az olasz lap szerint a szolgáltatáshoz csatlakozó oldalakra Google-fiók birtokában lehet majd belépni, a lapkiadók pedig választhatnak, hogy cikkenként, vagy előfizetési díjért cserébe teszik rajta hozzáférhetővé tartalmaikat, amelyek ellenértékét az olvasók a cég Checkout online fizetési rendszerén keresztül tudják majd befizetni.

A keresőcég egyelőre nem erősítette meg a fizetős tartalomszolgáltatási platformmal kapcsolatos híreszteléseket.

(forrás: origo)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés