hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az év végén indulhat a Google fizetős hírszájtja

A Google fizetős hírgyűjtő-portál elindítását tervezi. Sajtóértesülések szerint már tárgyalnak a kiadókkal, de a Google még nem erősítette meg.
hirdetés

Egyelőre meg nem erősített sajtóhírek szerint a keresőcég egy olyan platform fejlesztésén munkálkodik, amelyen keresztül fizetős tartalmakat szolgáltathatnak hírportálok és kiadók.  A rendszer várhatóan az év végén indul majd el.

Ugyan a Google már egy évvel korábban utalt rá, hogy egy ilyen platformmal tervez előrukkolni, az olasz La Repubblica értesülései szerint mostanra már tárgyalásokat is folytat kiadókkal a Newspass nevű rendszerbe való bekerülésről.

Az olasz lap szerint a szolgáltatáshoz csatlakozó oldalakra Google-fiók birtokában lehet majd belépni, a lapkiadók pedig választhatnak, hogy cikkenként, vagy előfizetési díjért cserébe teszik rajta hozzáférhetővé tartalmaikat, amelyek ellenértékét az olvasók a cég Checkout online fizetési rendszerén keresztül tudják majd befizetni.

A keresőcég egyelőre nem erősítette meg a fizetős tartalomszolgáltatási platformmal kapcsolatos híreszteléseket.

(forrás: origo)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés