hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az év végén indulhat a Google fizetős hírszájtja

A Google fizetős hírgyűjtő-portál elindítását tervezi. Sajtóértesülések szerint már tárgyalnak a kiadókkal, de a Google még nem erősítette meg.
hirdetés

Egyelőre meg nem erősített sajtóhírek szerint a keresőcég egy olyan platform fejlesztésén munkálkodik, amelyen keresztül fizetős tartalmakat szolgáltathatnak hírportálok és kiadók.  A rendszer várhatóan az év végén indul majd el.

Ugyan a Google már egy évvel korábban utalt rá, hogy egy ilyen platformmal tervez előrukkolni, az olasz La Repubblica értesülései szerint mostanra már tárgyalásokat is folytat kiadókkal a Newspass nevű rendszerbe való bekerülésről.

Az olasz lap szerint a szolgáltatáshoz csatlakozó oldalakra Google-fiók birtokában lehet majd belépni, a lapkiadók pedig választhatnak, hogy cikkenként, vagy előfizetési díjért cserébe teszik rajta hozzáférhetővé tartalmaikat, amelyek ellenértékét az olvasók a cég Checkout online fizetési rendszerén keresztül tudják majd befizetni.

A keresőcég egyelőre nem erősítette meg a fizetős tartalomszolgáltatási platformmal kapcsolatos híreszteléseket.

(forrás: origo)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

Az imázsfilm az Etele Plaza korszerűségét és multifuncionalitását mutatja be. A Kreatívon látható először.

Egy év alatt 13,4 százalékos a csökkenés mértéke az értékesített példányszámoknál.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés