hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az év ügynökségéé lett az Év Irodája

Miután szerda este az M+ Lista díjátadóján kiderült: az ACG lett Magyarország legsikeresebb, leghatékonyabb és egyben a legjobb független ügynöksége is 2017-ben, csütörtökön újabb díjat zsebeltek be. Ezúttal az Év Irodája versenyen nyert a néhány hete felavatott új munkahelyi terük.

hirdetés

„Farkas Anett belsőépítésszel és az ARCH-STUDIO lelkes csapatával egy modern, integrált működésre alkalmas, inspiráló teret szerettünk volna létrehozni, ahol a különböző divíziók egymáshoz közel, mégis nyugodt körülmények között tudnak dolgozni” – mondta Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője. 

Az irodának otthont adó Pálffy telep az elmúlt közel másfél évszázad alatt működött villamos főműhelyként, lóvasúti kocsiszínként, áramfejlesztő telepként, villamos kocsiszínként, trolibusz főműhelyként és áramátalakítóként egyaránt. 2002-ben a falak részbeni megtartásával egy irodakomplexumot építettek a helyére, de mielőtt az ügynökség a belsőépítész csapattal kiegészülve rátalált, már több mint 5 éve állt üresen. Az enteriőr teljes átalakításakor nagyon fontos volt, hogy a régi ipari épület formavilágát és jellegzetességeit megőrizzék: az eredeti rácsos szerkezet megtartása és fókuszba állítása mellett a fal- és padlóburkolatokat, az egyedi bútorokat és grafikák megjelenését is az eredeti épület geometrikus alakzatai határozták meg - olvasható az ACG közleményében.

Az iroda felavatásáról itt írtunk részletesen.

A koncepció része volt, hogy az új irodában helyet kapjanak a fiatal alkotók: a tereket Ungár Fanni iparművész lámpái, Labrosse Dani alkotásai, Mondik Noémi Pixel Paint Artja díszítik, de bekerültek a házba Szőke Gábor Miklós szobrai és Dante bútorcsaládja, illetve az ALTAR Furniture nemzetközi design díjas Droid elnevezésű R2-D2 robot-flipper bútora is.

"Az új irodánknak nem ez az első elismerése: Disco, Azim és Pici hathatós segítségének köszönhetően 2017-ben mi lettünk az Év Kutyabarát Munkahelye” – mondta Blaskó Nikolett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés