hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az év kreatív ígéreteit díjazták

Négy kategóriában adták át Az év kreatív ígérete pályázat nyerteseinek szóló díjakat. A pályázatot a BKF Művészeti Intézete hirdette meg, a legjobb művekből pedig kiállítást szervezett.

hirdetés

Az év kreatív ígérete című pályázatot a BKF Művészeti Intézete hirdette meg tavaly ősszel "Ami tetszik a világból – mutasd meg másoknak is! Ami nem tetszik, változtasd meg!" mottóval. A kiírásra olyan középiskolások és alkotók munkáit várták, akik tanulmányaikat művészeti felsőoktatási intézményben kívánják folytatni 2010-ben.

Négy kategóriában - mozgókép, fotó, média dizájn, tervező grafika - közel 200 pályamű érkezett. A zsűri az alábbi alkotókat díjazta: Horváth János, Kovács Nóra, (fotográfia), Vörös Veronika, Yusuf Bayrak (média design), Szentes Richárd, Szombath Máté (mozgókép), Sándor László, Rozemberczki Benedek (tervezőgrafika). A különdíj tulajdonosa Álovits Bálint lett, aki Megfagyasztott pillanatok című képével nyerte el a zsűri tetszését.

Álovits Bálint: Megfagyaszott pillanatok
Álovits Bálint: Megfagyaszott pillanatok

A beérkezett munkákat az intézményben ősszel induló négy művészeti szak vezetői és tanárai értékelték. A nyertesek kategóriánként egy-egy MacBook-ot kaptak, a különdíj pedig a BKF művészeti szakára szóló ösztöndíj volt.

A legjobbnak ítélt pályamunkákat a BKF a Millenáris Teátrum Piros-Fekete Galériájában állítja ki június 4. és 18. között.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés