hirdetés
hirdetés
hirdetés

K&V: Mautner Zsófia

Az étteremkritika komoly munka

Michelin-csillag ide vagy oda, Budapest már most is tele van klassz helyekkel – tartja Mautner Zsófia, a Chili & Vanília gasztroblog szerzője, aki a nemzetközi bürokrata-karriert cserélte a Diningguide.hu étteremkalauz főszerkesztői székére.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Kevés márka dicsekedhet olyan rendkívüli történettel, mint a Moleskine. Jelenleg már a legismertebb világmárkák is arculatukat erősítik a Picasso és Hemingway által is kedvelt kis notesz segítségével. (X)

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

A jelenlegi tagok mandátuma két nappal az önkormányzati választások előtt jár le, így törvényes felügyelet nélkül marad a közmédia, ami befolyásolhatja a választások tisztaságát.

Az új arculat kihangsúlyozza a csatorna globális elérését.

Hozzászólások (8 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
azt mondjuk vicces felismerni a diningguide.hu-n, hogy 2-3 éves már itt-ott megjelent kritikák adják a tartalom egy jó részét.

#
ízlés kérdése persze. mindenki meglepődik, mikor gálvölgyi jános káromkodik, mert nem ezt szokta a néző.
én is meglepődöm, amikor egy gasztronómiai szakértő "kajázik".
már csak azért, mert beszélgetni vagy beszélni lehet szépen is.
lsd. nigela lawson.

egyébként én sem ismerem mautner zsófiát személyesen.

#
Sikerült utánanéznem a macaron-nak.
"The origin of this cake goes back a long way. The recipe originally came from Italy, particularly Venice, during the renaissance: tha name is derived from the Italian maccherone
and the Venetian macarone (meaning fine paste), from which macaroni is also derived."
Idézet a Larrousse gastronomic-ból, 639. oldal.
Az angol tudásom elég szerény így tévedtem pár száz évet, elnézést.
#
és mindenekfelett

http://buvosszakacs.blog.hu/
#
amiket érdemes olvasgatni

belföld
http://www.diningguide.hu/ettermek/tesztek/
http://szindbadek.hu/
http://foodpolice.blogspot.com/

külföld
http://www.alifewortheating.com/
http://www.chuckeats.com/
http://foodsnobblog.wordpress.com/
#
Nekem emlékeimben úgy él, hogy a macaron eredetileg olasz édesség, valamikor a XIII.- századból. Holnapra pontosabban utána nézek.
#
A kaja tényleg nem szép szó, de az "utcai kaja", így ilyen összetételben elterjedt és nem is degradáló szerintem. A gyros-ra senki nem mondja, hogy "utcai étel". Meg
azért más az írás és más a beszéd, a fenti interjú alapja egy beszélgetés, a C&V-n és a Magyar Narancsban megjelent írások hibátlanok, sőt ritka igényesek.

Nem ismerem Mautner Zsófiát személyesen.
#
nem feltétlenül látom átgondoltnak ezt a 10-15 éves megjegyzést, miszerint majd 2025 környékén érdemes Magyarországon foglalkozni a komolyés profeszzionális
konyhával. Mármint a főszerkesztőnek. Én konkrétan megdöbbenek, hogy vacsoracsata és halatortán módra létezik olyan egy magát szakmabelinek tartó embertől, hogy
gasztronómiai környezetben használja a "kaja" szót. S nem a sznobista vagy kultúr-elitista divat miatt, hanem mert ez így nem elegáns. Nem legáns, mint ahogyan nem elegáns
szakemberként 10-15 évre saccolni a magyar gasztronómia nagyeurópai csatlakozását. Szívesen olvasnám mondjuk a gazdsági helyzet, a vendégek igénye, a vendégektípusok
kultúrális tőkéje, a kínálati oldal szakmai felkészíűltsége és a gasztronómiai alapanyag-ellátórendszerek fejlettsége közötti összefüggéseket. Nagyon kevesen
írnak úgy éttermi kritikát, hogy teljes mélységéig fel tudják mérni és ennek alapján értékelni a vendéglátóipari helyzetet, makro és mikro szinten. Persze jó
fancynek lenni, de ebben a helyzetben öröljünk inkább stahl juditnak, aki jól begyakorolta és jól megvalósítja a csábító és már-már vágykeltő gasztro-egypercesek
előadását, mégha nem is profi szinten főz. De valóban eljut 400e emberhez. Akikbe majd a dining guide akar belekanalazni. Hogy tovább vigye a magas affinitású tudni
vágyókat gasztrolandba.
De ott szerintem nincs kaja.
Azt hagyjuk meg a halatortánnak és avacsoracsatának, ahol bunkódániel nagyot tud szellenteni az asztal mellett.

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés