hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az etikus hekkelés hiányzó narratívája

Hangos a sajtó az önjelölt etikus hekkerek és a BKK–T-Systems közötti konfliktustól. Bőhm Kornél remek kríziskommunikációs cikkében bemutatta, hogyan működik a Lúdas Matyi-effektus, és miért nem érdemes a nagy cégeknek „áldozattá” tenniük az „önkéntes segítőiket”. Ennek kapcsán további szempontokra is szeretné felhívni a figyelmet vendégszerzőnk, Petrányi-Széll András pr-szakértő, a V-Detect Antivírus ügyvezetője.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Kabai Zoltán közös megegyezéssel távozik a cégtől.

Xavier Bas és csapata egy évig dolgozott a szekszárdi pincészet most bemutatott új címkéin.

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

Évösszegző Lájkbajnokság 2018 legsikeresebb cikkével, videójával és fotójával.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés