hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Az eredetiség a legveszélyesebb kifejezés a reklámban

Reklámtörténeti Arcképcsarnok címmel új sorozat indul a Kreatívon, melyben a reklámipar legendás alakjait mutatjuk be. Az első részben Rosser Reevest ismerhetjük meg, aki kitalálta az M&M's csokigolyó legendás szlogenjét, és megalkotta a USP fogalmát.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kovács Levente, a White Rabbit kreatívigazgatója
a szerző cikkei

Berta László, a Saatchi &Saatchi digitális igazgatója
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Park Center kereskedelmipark-portfólió választotta őket többkörös tenderen.

A márka a Mosolyfestők Alapítványt támogatja.

Az alsóbb szinteken még mindig jóval kevesebbet keresnek a férfiaknál.

Oknyomozó újságírókat és filmeseket hívnak mentorálni.

Az árösszehasonlító oldal arra mutat rá, hogy mindent leellenőrzünk az életünkben.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!