hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az eredetiség a legveszélyesebb kifejezés a reklámban

Reklámtörténeti Arcképcsarnok címmel új sorozat indul a Kreatívon, melyben a reklámipar legendás alakjait mutatjuk be. Az első részben Rosser Reevest ismerhetjük meg, aki kitalálta az M&M's csokigolyó legendás szlogenjét, és megalkotta a USP fogalmát.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kovács Levente, a White Rabbit kreatívigazgatója
a szerző cikkei

Berta László, a Saatchi &Saatchi digitális igazgatója
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az Index tulajdonjoga egy alapítványhoz került, tényleg ez a függetlenség garanciája?

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

Herpay Kazi, a Spice Communications kreatívigazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

Fülöp András lesz az elnök-vezérigazgató. Gion Gábor a cég kormányzati kapcsolatain dolgozik.

A That’s Harrasment igaz történeteket dolgoz fel és pedagógiai célzattal készült.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!