hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az én ügynökségem egy...

A kreativitás a legfontosabb, amit egy ügyfél elvár az ügynökségétől, de a vizuális teljesítményről jobb véleménnyel vannak a megbízók, mint a szállított szlogenekről és szövegekről. Reálisak-e az ügynökségi árak? Mitől boldog az ügyfél? Kapcsolatelemzések, grafikonok egy átfogó kutatásból.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

A Glamour-napok 14 éve pörgő hype a Ringier Axel Springernél, de ezen kívül is egyre több gála, szakmai esemény, digitális termék és e-kereskedelmi megoldás jelent számukra új potenciált.

Az eddigi értékesítési vezető, Zákányi Gáspár kereskedelmi vezető lesz a cégnél.

A trailer egészen új értelmet adott az angol BC kifejezésnek.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Sajnálom, hogy csak most tudok válaszolni a kérdésekre, de ma jöttem meg a a szabadságomról.
Szeretnék mindjárt néhány alapvető kérdést tisztázni.
A kutatás szót érdemes idézőjelben használni, mivel Mirror alapvető funkciója az ügynökségek kapcsolatainak elemzése, a hibák feltárása, az ügyfelek jobb
kiszolgálása és természetesen ezen keresztül a kapcsolat megőrzése. Az ügynökségi elemzések "mellékterméke" az az adathalmaz, amelyet az ügyfélválaszok átlagaiból
(benchmarkok) képez a szoftver. Ez elsősorban a résztvevő ügynökségeknek ad némi támpontot a tekintetben, hogy a saját ügyfeleik értékítélete hogyan viszonyul a
piaci átlaghoz.
A Mirrorhoz bizonyos fokig hasonló rendszerek léteznek a nemzetközi gyakorlatban is. Az egyik legelterjedtebb az APRAIS, amely egyetlen ügyfél-ügynökség kapcsolatot
elemez, de azt 360°-osan. Jelenleg 52 országban végeznek elemzéseket. Az APRAIS-nak elsősorban az ügyféloldal a megrendelője.
Az ügyfelek természetesen az ügynökségek által lettek kiválasztva úgy, hogy ki-ki a saját ügyfélkörének meghatározó tagjait kérte fel válaszadásra. Vagyis a
cikkben megjelent adatok nem reprezentatívak, de mindenképpen figyelmet érdelemnek, és sok érdekes információt mondanak el a piacról.
A cél az, hogy évről évre bővüljön az ügynökségek, és ezáltal az ügyfelek köre is.
Bármi kérdésetek van, szívesen állok rendelkezésetekre.
Üdvözlettel
#
Ok. Így már világosabb!

Ám a 13-as elemszám, ennek tükrében is kevésnek tűnik. Miért őket értékelte a 137 ügyfél? Milyen szempontrendszer szerint kerültek ők kiválasztásra??

Ezzel kapcsolatban van valamiféle adat?? Az is ok, ha a kutatást végzők választották ki őket - szakértői eljárás keretében -, csak kellene jelölni. De lehet, hogy
csak a kutatásról beszámoló cikkben maradt ki ez a rész...
#
Részválasz: Ami a média- és a BTL-terület képviselőit illeti, az majd csak a jövőre publikált eredményekben fog meglátszani, a mostani a 2008-as kutatást elemzi.
#
Jónak tartom a kezdeményezést. Szakmailag mindenképpen indokolt, hogy a fejlettebb reklámpiacokhoz hasonló alapkutatási adatok álljanak a hazai ágazati szereplők
rendelkezésére is.

Ám valami nem teljesen világos!
A cikkben az szerepel, hogy: "idén már a média- és BTL-terület képviselőit is bevonták. A kutatásban szereplő 13 ügynökséget 137 ügyfél értékelte, és komoly
meglepetések születtek."

13 ügynökség? Ez milyen minta, mert nem tűnik reprezentatívnak. Mi volt a mintavételi keret, eljárás? A MAKSZ-adatbázisából épült az elemszám, vagy a kutatást
végzők talán valamilyen nem valószínűségi mintavételi eljárást alkalmaztak??

Mert ennek hiányában meglehetősen nehéz az egész reklámpiacot érintő következtetéseket levonni.

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

„Ez még csak a kezdet” – nyilatkozta a siker kapcsán az Iposos elnök-vezérigazgatója.

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés