hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az én ügynökségem egy...

A kreativitás a legfontosabb, amit egy ügyfél elvár az ügynökségétől, de a vizuális teljesítményről jobb véleménnyel vannak a megbízók, mint a szállított szlogenekről és szövegekről. Reálisak-e az ügynökségi árak? Mitől boldog az ügyfél? Kapcsolatelemzések, grafikonok egy átfogó kutatásból.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Gulyás Lídia, az Artificial Group influencer specialistája szerint ijesztően nem kreatív, ellenben számos hitelességi kérdést vet fel a kampány.

Juhász Péter Tibor elvesztett egy fogadást. Búcsúzik is a márkától, amivel reklámversenyeket nyertek.

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Sajnálom, hogy csak most tudok válaszolni a kérdésekre, de ma jöttem meg a a szabadságomról.
Szeretnék mindjárt néhány alapvető kérdést tisztázni.
A kutatás szót érdemes idézőjelben használni, mivel Mirror alapvető funkciója az ügynökségek kapcsolatainak elemzése, a hibák feltárása, az ügyfelek jobb
kiszolgálása és természetesen ezen keresztül a kapcsolat megőrzése. Az ügynökségi elemzések "mellékterméke" az az adathalmaz, amelyet az ügyfélválaszok átlagaiból
(benchmarkok) képez a szoftver. Ez elsősorban a résztvevő ügynökségeknek ad némi támpontot a tekintetben, hogy a saját ügyfeleik értékítélete hogyan viszonyul a
piaci átlaghoz.
A Mirrorhoz bizonyos fokig hasonló rendszerek léteznek a nemzetközi gyakorlatban is. Az egyik legelterjedtebb az APRAIS, amely egyetlen ügyfél-ügynökség kapcsolatot
elemez, de azt 360°-osan. Jelenleg 52 országban végeznek elemzéseket. Az APRAIS-nak elsősorban az ügyféloldal a megrendelője.
Az ügyfelek természetesen az ügynökségek által lettek kiválasztva úgy, hogy ki-ki a saját ügyfélkörének meghatározó tagjait kérte fel válaszadásra. Vagyis a
cikkben megjelent adatok nem reprezentatívak, de mindenképpen figyelmet érdelemnek, és sok érdekes információt mondanak el a piacról.
A cél az, hogy évről évre bővüljön az ügynökségek, és ezáltal az ügyfelek köre is.
Bármi kérdésetek van, szívesen állok rendelkezésetekre.
Üdvözlettel
#
Ok. Így már világosabb!

Ám a 13-as elemszám, ennek tükrében is kevésnek tűnik. Miért őket értékelte a 137 ügyfél? Milyen szempontrendszer szerint kerültek ők kiválasztásra??

Ezzel kapcsolatban van valamiféle adat?? Az is ok, ha a kutatást végzők választották ki őket - szakértői eljárás keretében -, csak kellene jelölni. De lehet, hogy
csak a kutatásról beszámoló cikkben maradt ki ez a rész...
#
Részválasz: Ami a média- és a BTL-terület képviselőit illeti, az majd csak a jövőre publikált eredményekben fog meglátszani, a mostani a 2008-as kutatást elemzi.
#
Jónak tartom a kezdeményezést. Szakmailag mindenképpen indokolt, hogy a fejlettebb reklámpiacokhoz hasonló alapkutatási adatok álljanak a hazai ágazati szereplők
rendelkezésére is.

Ám valami nem teljesen világos!
A cikkben az szerepel, hogy: "idén már a média- és BTL-terület képviselőit is bevonták. A kutatásban szereplő 13 ügynökséget 137 ügyfél értékelte, és komoly
meglepetések születtek."

13 ügynökség? Ez milyen minta, mert nem tűnik reprezentatívnak. Mi volt a mintavételi keret, eljárás? A MAKSZ-adatbázisából épült az elemszám, vagy a kutatást
végzők talán valamilyen nem valószínűségi mintavételi eljárást alkalmaztak??

Mert ennek hiányában meglehetősen nehéz az egész reklámpiacot érintő következtetéseket levonni.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés