hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az én ügynökségem egy...

A kreativitás a legfontosabb, amit egy ügyfél elvár az ügynökségétől, de a vizuális teljesítményről jobb véleménnyel vannak a megbízók, mint a szállított szlogenekről és szövegekről. Reálisak-e az ügynökségi árak? Mitől boldog az ügyfél? Kapcsolatelemzések, grafikonok egy átfogó kutatásból.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

Csavartak egyet a már ismert Szitu platformon - a kampánybejelentőt olvashatjátok. 

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

A második negyedévben az Alphabet 8,9 százalékkal kevesebb hirdetési bevételt fog elkönyvelni. A Facebook viszont növekedésben marad a rengeteg közösségi kampány miatt.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Sajnálom, hogy csak most tudok válaszolni a kérdésekre, de ma jöttem meg a a szabadságomról.
Szeretnék mindjárt néhány alapvető kérdést tisztázni.
A kutatás szót érdemes idézőjelben használni, mivel Mirror alapvető funkciója az ügynökségek kapcsolatainak elemzése, a hibák feltárása, az ügyfelek jobb
kiszolgálása és természetesen ezen keresztül a kapcsolat megőrzése. Az ügynökségi elemzések "mellékterméke" az az adathalmaz, amelyet az ügyfélválaszok átlagaiból
(benchmarkok) képez a szoftver. Ez elsősorban a résztvevő ügynökségeknek ad némi támpontot a tekintetben, hogy a saját ügyfeleik értékítélete hogyan viszonyul a
piaci átlaghoz.
A Mirrorhoz bizonyos fokig hasonló rendszerek léteznek a nemzetközi gyakorlatban is. Az egyik legelterjedtebb az APRAIS, amely egyetlen ügyfél-ügynökség kapcsolatot
elemez, de azt 360°-osan. Jelenleg 52 országban végeznek elemzéseket. Az APRAIS-nak elsősorban az ügyféloldal a megrendelője.
Az ügyfelek természetesen az ügynökségek által lettek kiválasztva úgy, hogy ki-ki a saját ügyfélkörének meghatározó tagjait kérte fel válaszadásra. Vagyis a
cikkben megjelent adatok nem reprezentatívak, de mindenképpen figyelmet érdelemnek, és sok érdekes információt mondanak el a piacról.
A cél az, hogy évről évre bővüljön az ügynökségek, és ezáltal az ügyfelek köre is.
Bármi kérdésetek van, szívesen állok rendelkezésetekre.
Üdvözlettel
#
Ok. Így már világosabb!

Ám a 13-as elemszám, ennek tükrében is kevésnek tűnik. Miért őket értékelte a 137 ügyfél? Milyen szempontrendszer szerint kerültek ők kiválasztásra??

Ezzel kapcsolatban van valamiféle adat?? Az is ok, ha a kutatást végzők választották ki őket - szakértői eljárás keretében -, csak kellene jelölni. De lehet, hogy
csak a kutatásról beszámoló cikkben maradt ki ez a rész...
#
Részválasz: Ami a média- és a BTL-terület képviselőit illeti, az majd csak a jövőre publikált eredményekben fog meglátszani, a mostani a 2008-as kutatást elemzi.
#
Jónak tartom a kezdeményezést. Szakmailag mindenképpen indokolt, hogy a fejlettebb reklámpiacokhoz hasonló alapkutatási adatok álljanak a hazai ágazati szereplők
rendelkezésére is.

Ám valami nem teljesen világos!
A cikkben az szerepel, hogy: "idén már a média- és BTL-terület képviselőit is bevonták. A kutatásban szereplő 13 ügynökséget 137 ügyfél értékelte, és komoly
meglepetések születtek."

13 ügynökség? Ez milyen minta, mert nem tűnik reprezentatívnak. Mi volt a mintavételi keret, eljárás? A MAKSZ-adatbázisából épült az elemszám, vagy a kutatást
végzők talán valamilyen nem valószínűségi mintavételi eljárást alkalmaztak??

Mert ennek hiányában meglehetősen nehéz az egész reklámpiacot érintő következtetéseket levonni.
hirdetés
hirdetés

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés