hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az én ügynökségem egy...

A kreativitás a legfontosabb, amit egy ügyfél elvár az ügynökségétől, de a vizuális teljesítményről jobb véleménnyel vannak a megbízók, mint a szállított szlogenekről és szövegekről. Reálisak-e az ügynökségi árak? Mitől boldog az ügyfél? Kapcsolatelemzések, grafikonok egy átfogó kutatásból.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A magyar kreatív csapatok közül a Viacom 19, az HBO Europe 7, a TV2 Csoport 1 jelöléssel büszkélkedhet.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

Állítólag az új műsor egy kosztümös telenovella lesz, és Bátrak Földje néven fut majd az RTL Klubon.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Sajnálom, hogy csak most tudok válaszolni a kérdésekre, de ma jöttem meg a a szabadságomról.
Szeretnék mindjárt néhány alapvető kérdést tisztázni.
A kutatás szót érdemes idézőjelben használni, mivel Mirror alapvető funkciója az ügynökségek kapcsolatainak elemzése, a hibák feltárása, az ügyfelek jobb
kiszolgálása és természetesen ezen keresztül a kapcsolat megőrzése. Az ügynökségi elemzések "mellékterméke" az az adathalmaz, amelyet az ügyfélválaszok átlagaiból
(benchmarkok) képez a szoftver. Ez elsősorban a résztvevő ügynökségeknek ad némi támpontot a tekintetben, hogy a saját ügyfeleik értékítélete hogyan viszonyul a
piaci átlaghoz.
A Mirrorhoz bizonyos fokig hasonló rendszerek léteznek a nemzetközi gyakorlatban is. Az egyik legelterjedtebb az APRAIS, amely egyetlen ügyfél-ügynökség kapcsolatot
elemez, de azt 360°-osan. Jelenleg 52 országban végeznek elemzéseket. Az APRAIS-nak elsősorban az ügyféloldal a megrendelője.
Az ügyfelek természetesen az ügynökségek által lettek kiválasztva úgy, hogy ki-ki a saját ügyfélkörének meghatározó tagjait kérte fel válaszadásra. Vagyis a
cikkben megjelent adatok nem reprezentatívak, de mindenképpen figyelmet érdelemnek, és sok érdekes információt mondanak el a piacról.
A cél az, hogy évről évre bővüljön az ügynökségek, és ezáltal az ügyfelek köre is.
Bármi kérdésetek van, szívesen állok rendelkezésetekre.
Üdvözlettel
#
Ok. Így már világosabb!

Ám a 13-as elemszám, ennek tükrében is kevésnek tűnik. Miért őket értékelte a 137 ügyfél? Milyen szempontrendszer szerint kerültek ők kiválasztásra??

Ezzel kapcsolatban van valamiféle adat?? Az is ok, ha a kutatást végzők választották ki őket - szakértői eljárás keretében -, csak kellene jelölni. De lehet, hogy
csak a kutatásról beszámoló cikkben maradt ki ez a rész...
#
Részválasz: Ami a média- és a BTL-terület képviselőit illeti, az majd csak a jövőre publikált eredményekben fog meglátszani, a mostani a 2008-as kutatást elemzi.
#
Jónak tartom a kezdeményezést. Szakmailag mindenképpen indokolt, hogy a fejlettebb reklámpiacokhoz hasonló alapkutatási adatok álljanak a hazai ágazati szereplők
rendelkezésére is.

Ám valami nem teljesen világos!
A cikkben az szerepel, hogy: "idén már a média- és BTL-terület képviselőit is bevonták. A kutatásban szereplő 13 ügynökséget 137 ügyfél értékelte, és komoly
meglepetések születtek."

13 ügynökség? Ez milyen minta, mert nem tűnik reprezentatívnak. Mi volt a mintavételi keret, eljárás? A MAKSZ-adatbázisából épült az elemszám, vagy a kutatást
végzők talán valamilyen nem valószínűségi mintavételi eljárást alkalmaztak??

Mert ennek hiányában meglehetősen nehéz az egész reklámpiacot érintő következtetéseket levonni.

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés