hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az én ügynökségem egy...

A kreativitás a legfontosabb, amit egy ügyfél elvár az ügynökségétől, de a vizuális teljesítményről jobb véleménnyel vannak a megbízók, mint a szállított szlogenekről és szövegekről. Reálisak-e az ügynökségi árak? Mitől boldog az ügyfél? Kapcsolatelemzések, grafikonok egy átfogó kutatásból.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

„Az MPRSZ nem egy baráti társaság” - mondja Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség leköszönő elnöke. Interjú.

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Sajnálom, hogy csak most tudok válaszolni a kérdésekre, de ma jöttem meg a a szabadságomról.
Szeretnék mindjárt néhány alapvető kérdést tisztázni.
A kutatás szót érdemes idézőjelben használni, mivel Mirror alapvető funkciója az ügynökségek kapcsolatainak elemzése, a hibák feltárása, az ügyfelek jobb
kiszolgálása és természetesen ezen keresztül a kapcsolat megőrzése. Az ügynökségi elemzések "mellékterméke" az az adathalmaz, amelyet az ügyfélválaszok átlagaiból
(benchmarkok) képez a szoftver. Ez elsősorban a résztvevő ügynökségeknek ad némi támpontot a tekintetben, hogy a saját ügyfeleik értékítélete hogyan viszonyul a
piaci átlaghoz.
A Mirrorhoz bizonyos fokig hasonló rendszerek léteznek a nemzetközi gyakorlatban is. Az egyik legelterjedtebb az APRAIS, amely egyetlen ügyfél-ügynökség kapcsolatot
elemez, de azt 360°-osan. Jelenleg 52 országban végeznek elemzéseket. Az APRAIS-nak elsősorban az ügyféloldal a megrendelője.
Az ügyfelek természetesen az ügynökségek által lettek kiválasztva úgy, hogy ki-ki a saját ügyfélkörének meghatározó tagjait kérte fel válaszadásra. Vagyis a
cikkben megjelent adatok nem reprezentatívak, de mindenképpen figyelmet érdelemnek, és sok érdekes információt mondanak el a piacról.
A cél az, hogy évről évre bővüljön az ügynökségek, és ezáltal az ügyfelek köre is.
Bármi kérdésetek van, szívesen állok rendelkezésetekre.
Üdvözlettel
#
Ok. Így már világosabb!

Ám a 13-as elemszám, ennek tükrében is kevésnek tűnik. Miért őket értékelte a 137 ügyfél? Milyen szempontrendszer szerint kerültek ők kiválasztásra??

Ezzel kapcsolatban van valamiféle adat?? Az is ok, ha a kutatást végzők választották ki őket - szakértői eljárás keretében -, csak kellene jelölni. De lehet, hogy
csak a kutatásról beszámoló cikkben maradt ki ez a rész...
#
Részválasz: Ami a média- és a BTL-terület képviselőit illeti, az majd csak a jövőre publikált eredményekben fog meglátszani, a mostani a 2008-as kutatást elemzi.
#
Jónak tartom a kezdeményezést. Szakmailag mindenképpen indokolt, hogy a fejlettebb reklámpiacokhoz hasonló alapkutatási adatok álljanak a hazai ágazati szereplők
rendelkezésére is.

Ám valami nem teljesen világos!
A cikkben az szerepel, hogy: "idén már a média- és BTL-terület képviselőit is bevonták. A kutatásban szereplő 13 ügynökséget 137 ügyfél értékelte, és komoly
meglepetések születtek."

13 ügynökség? Ez milyen minta, mert nem tűnik reprezentatívnak. Mi volt a mintavételi keret, eljárás? A MAKSZ-adatbázisából épült az elemszám, vagy a kutatást
végzők talán valamilyen nem valószínűségi mintavételi eljárást alkalmaztak??

Mert ennek hiányában meglehetősen nehéz az egész reklámpiacot érintő következtetéseket levonni.
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés