hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mattai-Macher (2005-2009)

Az elmúlt öt évben a Leo Burnett a király

Az ügynökségek között a Leo Burnett, a hirdetőknél a Pannon bizonyult a legjobbnak a Mattai-Macher Rangsor ötéves teljesítményt vizsgáló listáján.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A sportközvetítések 1921 óta képesek újra és újra megújulni.

Kalauzolnak és takarítanak, elkísérik az eltévedt utasokat, négy nyelven értenek, de magyarul sajnos nem.

Összefogott a Maggi és az Élelmiszerbank, kajafurgonból árulták "street food pörköltet".

Túl magas volt a listaár, amelyhez képest az árleszállítás jó üzletnek tűnhetett.

10,2 milliárd fontot értek el, ami 2,2 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor.

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés