hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az elmúlt 20 év legjobb reklámjai - II. rész

Jubilál a Kreatív, ezért összegyűjtjük az elmúlt bő két évtized szerintünk legjobb reklámjait. A döntést részben az olvasókra bízzuk. Íme a második széria.

hirdetés

Az összeállítás első része itt olvasható.

Idén ünnepli huszadik születésnapját a Kreatív Magazin. Az évfordulót jubileumi számmal köszöntjük februárban. Mivel a lap elmúlt 20 éve közel egybeesett a rendszerváltás utáni reklámtörténettel, ezért a magazin első 2012-es számában össze fogjuk gyűjteni a 20 legjobb hazai reklámot ebből a korszakból.

A rövidlistát elsősorban a szerkesztőség tagjainak a véleménye alapján állítottuk össze, így tehát a szubjektív szempontok is szerepet kaptak. Mindemellett igyekeztünk figyelembe venni a tárgyalt időszak legnagyobb hatású, leginkább díjazott, vagy szakma által legelismertebb kampányait is. Elsősorban nem egyes printekben/reklámszpotokban, hanem kampányokban gondolkodtunk, szavazásra azonban az egyszerűség kedvéért a kiválasztott kampányoknak csak egy-két darabját bocsátjuk (például a Chokito kampányban legalább nyolc szpot készült az idők során ugyanarra a koncepcióra).

A végső lista kialakítását a szerkesztőség mellett a közönség szavazatára bízzuk. Az összegyűjtött reklámok első felét múlt héten bocsátottuk szavazásra, most a rövidlista második felét közöljük.

Szívesen fogadunk további javaslatokat is kommentben, ha esetleg kifelejtettünk volna valami nagyon fontosat.

Nescafé – A világraszóló kávé

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Nestlé - Mindegyik táblában egy jó pohár tej van

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Pannon GSM – „It's Your Life"

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Pepsi – Kata vagyok, van még egy Pepsid?

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Pesti Est - Neked hogy hívják a nevedet?

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Postabank – Szenzációs négyes

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

RTL Klub – Szerintem

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Soproni Ászok – Egy jó pofa sör

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Suzuki - A mi autónk

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerencsejáték - Szemlédi András

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerencsejáték – Az a jó reklám… (A videón 5:37-től látható a szpot)

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Sziget – Prodidzsáj

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Sziget – Találj egy jó kifogást!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

UPC  – Szőke kapitány

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Trilak – Héra

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Unicum – Sportutca

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Vatera – Vatera Vera

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Volkswagen - Kovács Úr megvette élete második autóját

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Vodafone – Vitamax Uno

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagyon örülök, hogy a Kovács úr bekerült. A Postabank maci viszont még hiányzik.

Házon belülről érkezik az utód a Bors kiadójánál.

A grillparty kampányt a Spice készítette.

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés