hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az elmúlt 20 év legjobb reklámjai - II. rész

Jubilál a Kreatív, ezért összegyűjtjük az elmúlt bő két évtized szerintünk legjobb reklámjait. A döntést részben az olvasókra bízzuk. Íme a második széria.

hirdetés

Az összeállítás első része itt olvasható.

Idén ünnepli huszadik születésnapját a Kreatív Magazin. Az évfordulót jubileumi számmal köszöntjük februárban. Mivel a lap elmúlt 20 éve közel egybeesett a rendszerváltás utáni reklámtörténettel, ezért a magazin első 2012-es számában össze fogjuk gyűjteni a 20 legjobb hazai reklámot ebből a korszakból.

A rövidlistát elsősorban a szerkesztőség tagjainak a véleménye alapján állítottuk össze, így tehát a szubjektív szempontok is szerepet kaptak. Mindemellett igyekeztünk figyelembe venni a tárgyalt időszak legnagyobb hatású, leginkább díjazott, vagy szakma által legelismertebb kampányait is. Elsősorban nem egyes printekben/reklámszpotokban, hanem kampányokban gondolkodtunk, szavazásra azonban az egyszerűség kedvéért a kiválasztott kampányoknak csak egy-két darabját bocsátjuk (például a Chokito kampányban legalább nyolc szpot készült az idők során ugyanarra a koncepcióra).

A végső lista kialakítását a szerkesztőség mellett a közönség szavazatára bízzuk. Az összegyűjtött reklámok első felét múlt héten bocsátottuk szavazásra, most a rövidlista második felét közöljük.

Szívesen fogadunk további javaslatokat is kommentben, ha esetleg kifelejtettünk volna valami nagyon fontosat.

Nescafé – A világraszóló kávé

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Nestlé - Mindegyik táblában egy jó pohár tej van

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Pannon GSM – „It's Your Life"

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Pepsi – Kata vagyok, van még egy Pepsid?

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Pesti Est - Neked hogy hívják a nevedet?

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Postabank – Szenzációs négyes

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

RTL Klub – Szerintem

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Soproni Ászok – Egy jó pofa sör

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Suzuki - A mi autónk

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerencsejáték - Szemlédi András

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerencsejáték – Az a jó reklám… (A videón 5:37-től látható a szpot)

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Sziget – Prodidzsáj

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Sziget – Találj egy jó kifogást!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

UPC  – Szőke kapitány

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Trilak – Héra

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Unicum – Sportutca

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Vatera – Vatera Vera

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Volkswagen - Kovács Úr megvette élete második autóját

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Vodafone – Vitamax Uno

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagyon örülök, hogy a Kovács úr bekerült. A Postabank maci viszont még hiányzik.

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés