hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az elmúlt 20 év legjobb reklámjai - II. rész

Jubilál a Kreatív, ezért összegyűjtjük az elmúlt bő két évtized szerintünk legjobb reklámjait. A döntést részben az olvasókra bízzuk. Íme a második széria.

hirdetés

Az összeállítás első része itt olvasható.

Idén ünnepli huszadik születésnapját a Kreatív Magazin. Az évfordulót jubileumi számmal köszöntjük februárban. Mivel a lap elmúlt 20 éve közel egybeesett a rendszerváltás utáni reklámtörténettel, ezért a magazin első 2012-es számában össze fogjuk gyűjteni a 20 legjobb hazai reklámot ebből a korszakból.

A rövidlistát elsősorban a szerkesztőség tagjainak a véleménye alapján állítottuk össze, így tehát a szubjektív szempontok is szerepet kaptak. Mindemellett igyekeztünk figyelembe venni a tárgyalt időszak legnagyobb hatású, leginkább díjazott, vagy szakma által legelismertebb kampányait is. Elsősorban nem egyes printekben/reklámszpotokban, hanem kampányokban gondolkodtunk, szavazásra azonban az egyszerűség kedvéért a kiválasztott kampányoknak csak egy-két darabját bocsátjuk (például a Chokito kampányban legalább nyolc szpot készült az idők során ugyanarra a koncepcióra).

A végső lista kialakítását a szerkesztőség mellett a közönség szavazatára bízzuk. Az összegyűjtött reklámok első felét múlt héten bocsátottuk szavazásra, most a rövidlista második felét közöljük.

Szívesen fogadunk további javaslatokat is kommentben, ha esetleg kifelejtettünk volna valami nagyon fontosat.

Nescafé – A világraszóló kávé

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Nestlé - Mindegyik táblában egy jó pohár tej van

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Pannon GSM – „It's Your Life"

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Pepsi – Kata vagyok, van még egy Pepsid?

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Pesti Est - Neked hogy hívják a nevedet?

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Postabank – Szenzációs négyes

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

RTL Klub – Szerintem

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Soproni Ászok – Egy jó pofa sör

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Suzuki - A mi autónk

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerencsejáték - Szemlédi András

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerencsejáték – Az a jó reklám… (A videón 5:37-től látható a szpot)

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Sziget – Prodidzsáj

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Sziget – Találj egy jó kifogást!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

UPC  – Szőke kapitány

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Trilak – Héra

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Unicum – Sportutca

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Vatera – Vatera Vera

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Volkswagen - Kovács Úr megvette élete második autóját

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Vodafone – Vitamax Uno

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagyon örülök, hogy a Kovács úr bekerült. A Postabank maci viszont még hiányzik.
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés