hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az elmúlt 20 év legjobb reklámjai - II. rész

Jubilál a Kreatív, ezért összegyűjtjük az elmúlt bő két évtized szerintünk legjobb reklámjait. A döntést részben az olvasókra bízzuk. Íme a második széria.

hirdetés

Az összeállítás első része itt olvasható.

Idén ünnepli huszadik születésnapját a Kreatív Magazin. Az évfordulót jubileumi számmal köszöntjük februárban. Mivel a lap elmúlt 20 éve közel egybeesett a rendszerváltás utáni reklámtörténettel, ezért a magazin első 2012-es számában össze fogjuk gyűjteni a 20 legjobb hazai reklámot ebből a korszakból.

A rövidlistát elsősorban a szerkesztőség tagjainak a véleménye alapján állítottuk össze, így tehát a szubjektív szempontok is szerepet kaptak. Mindemellett igyekeztünk figyelembe venni a tárgyalt időszak legnagyobb hatású, leginkább díjazott, vagy szakma által legelismertebb kampányait is. Elsősorban nem egyes printekben/reklámszpotokban, hanem kampányokban gondolkodtunk, szavazásra azonban az egyszerűség kedvéért a kiválasztott kampányoknak csak egy-két darabját bocsátjuk (például a Chokito kampányban legalább nyolc szpot készült az idők során ugyanarra a koncepcióra).

A végső lista kialakítását a szerkesztőség mellett a közönség szavazatára bízzuk. Az összegyűjtött reklámok első felét múlt héten bocsátottuk szavazásra, most a rövidlista második felét közöljük.

Szívesen fogadunk további javaslatokat is kommentben, ha esetleg kifelejtettünk volna valami nagyon fontosat.

Nescafé – A világraszóló kávé

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Nestlé - Mindegyik táblában egy jó pohár tej van

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Pannon GSM – „It's Your Life"

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Pepsi – Kata vagyok, van még egy Pepsid?

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Pesti Est - Neked hogy hívják a nevedet?

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Postabank – Szenzációs négyes

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

RTL Klub – Szerintem

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Soproni Ászok – Egy jó pofa sör

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Suzuki - A mi autónk

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerencsejáték - Szemlédi András

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerencsejáték – Az a jó reklám… (A videón 5:37-től látható a szpot)

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Sziget – Prodidzsáj

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Sziget – Találj egy jó kifogást!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

UPC  – Szőke kapitány

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Trilak – Héra

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Unicum – Sportutca

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Vatera – Vatera Vera

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Volkswagen - Kovács Úr megvette élete második autóját

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Vodafone – Vitamax Uno

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagyon örülök, hogy a Kovács úr bekerült. A Postabank maci viszont még hiányzik.
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés