hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az elmúlt 20 év legjobb reklámjai - I. rész

Jubilál a Kreatív, ezért összegyűjtjük az elmúlt bő két évtized szerintünk legjobb reklámjait. A döntést részben az olvasókra bízzuk.

hirdetés

Idén ünnepli huszadik születésnapját a Kreatív Magazin. Az évfordulót jubileumi számmal köszöntjük februárban. Mivel a lap elmúlt 20 éve közel egybeesett a rendszerváltás utáni reklámtörténettel, ezért a magazin első 2012-es számában össze fogjuk gyűjteni a 20 legjobb hazai reklámot ebből a korszakból.

A rövidlistát elsősorban a szerkesztőség tagjainak a véleménye alapján állítottuk össze, így tehát a szubjektív szempontok is szerepet kaptak. Mindemellett igyekeztünk figyelembe venni a tárgyalt időszak legnagyobb hatású, leginkább díjazott, vagy szakma által legelismertebb kampányait is. Elsősorban nem egyes printekben/reklámszpotokban, hanem kampányokban gondolkodtunk, szavazásra azonban az egyszerűség kedvéért a kiválasztott kampányoknak csak egy-két darabját bocsátjuk (például a Chokito kampányban legalább nyolc szpot készült az idők során ugyanarra a koncepcióra).

A végső lista kialakítását a szerkesztőség mellett a közönség szavazatára bízzuk. Most az összegyűjtött reklámok első felét láthatják, a rövidlista második felére pedig itt lehet szavazni.

Szívesen fogadunk további javaslatokat is kommentben, ha esetleg kifelejtettünk volna valami nagyon fontosat.

Ariel – Pink Hot Chilly Peppers, Grey Sabbath

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Biopon – Puskás

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Borsodi – Az élet habos oldala

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Borsodi – Tegye fel a kezét, aki kér egy borsodit

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Borsodi – Tengerpart

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Budapest Bank – Emese

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Chokito – Ronda és Finom

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Crepto – Creptománia

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Djuice – Önálló márka bevezető szpot

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Djuice – SMS Bandi

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Fidesz – Listen to your heart

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Holsten – Jump

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Klapka – Vámház körút 9.

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Kontrax

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Magyar Narancs – Megkapod a magadét

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Magyar Telekom – Többet kéne beszélgetni

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Matáv – Csevegő a Rádió C-n

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Matáv – Minden Nagy klubja

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Matáv – Tudakozó + Mi a szösz?

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

McDonald's – Szia

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

MDF – Tovariscsi Konec!

Szavazz!  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A másodikban benne lesz persze!
#
Szerintem a csirkés reklámnak is itt lenne a helye, szerintem.
#
Szuper kis összeállítás:) Jó volt nosztalgiázni. Eszembe jutott egy régi reklám, lehet, benne lesz a 2. körben, azért idemásolom a linket:
http://www.youtube.com/watch?v=ouhNTx9sXx0
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés