hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az elmúlt 20 év 20 legjelentősebb televíziós műsorbrandje – 1. rész

Idén októberben lett húsz éves az RTL Klub és a TV2, így egyúttal a kereskedelmi televíziózás Magyarországon. Az évforduló alkalmából megnéztük, hogy melyek voltak az elmúlt két évtized legjelentősebb műsorbrandjei. A szempontoknál figyelembe vettük, hogy mekkora hatással volt a tévézésre, mennyi ideig volt képernyőn, milyen nézettséget produkált, illetve miért volt egyéb indok miatt meghatározó. A listába a most 20 éves RTL Klubhoz és TV2-höz köthető produkciókat vettük csak bele, a közmédia és a többi kábeladó tartalmait nem vizsgáltuk. A húsz műsor nem helyezés szerinti, hanem abc-sorrendben szerepel. Jöjjön tíz cím és videó, hamarosan a lista második felét is közzétesszük. A második rész itt olvasható.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Kenderessy Szabolcs, a SorozatWiki főszerkesztője
a szerző cikkei

Pál Zsombor, főszerkesztő
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A White Elephant Digital kampánya annyira kis költségvetésből valósult meg, hogy a zsűri külön kategóriában díjazta a projektet.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Schiwert-Takács László szabadságra megy, de utána marad a cégnél. Utódjáról a későbbiekben döntenek.

Ez rekordösszegnek számít. Mindeközben a nagy forgatócsoportok is visszaszivárognak Magyarországra.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

Furcsa dolgokat szokott kérni a NASA a különböző tudományterületek vezetőitől. 

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.