hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Elle Fashion Show-n jártunk

Az idei Elle Fashion Shown négy magyar és három francia divattervező őszi-téli kollekcióját láttuk április 17-én a Várkert Bazárban. Az utána következő partiról is készítettünk képeket.

hirdetés

Az idei Elle Fashion Showt a Várkert Bazárban szervezték április 17-18-án, aminek központi témája a mellrák megelőzése volt. Az őszi-téli kollekció mellett Dori Tomcsanyi, Maison Marquise, NUDE by NUBU, Zigi által tervezett ruhákat láttunk az Elle Magazin felkérésére, amellyel a tervezők a mellrák megelőzésére hívják fel a figyelmet.

A magyar divattervezők mellett három fiatal francia designer - Etienne Deroeux, Lea Peckre, Valentine Gauthier - 2015. őszi-téli kollekcióját is láttuk.

Az Elle divatbemutatójára tervezett ruhák a magazin júniusi számában lesznek láthatóak, amiket árverésre is bocsátanak. A befolyt összeget a szervezők a Rákbetegek Országos Szervezetéhez juttatják el. Emellett egy kiválasztott ruha leütési árának megfelelő összeggel az NN Biztosító is támogatja a szervezetet, bármeddig emelkedik is a licit.

A bemutatót, de leginkább az utána következő partit lefotóztunk, íme:

 

Vágvölgyi Lilian, a Salamander sajtóreferense, Keserű Barbara, az Art Deco vezető sminkese, Magyar Eszter, szabadúszó sminkmester
További képekért kattintson!

Antalfi Anikó, szerkesztő, szórakozás rovat
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés