hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az elköteleződésről szól az idei Brandfestival

Andy Cameron, a londoni Wieden+Kennedy interaktív divíziójáért felelős kreatívigazgató és Elisabeth Allaman, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság marketingigazgatója is előadást tart az idei Brandfestivalon. Az október 20-21-ei rendezvény témája az elköteleződés lesz, és először lesz pr-szekció is.

hirdetés

Az engagement, azaz az elköteleződés aktuális trendjeivel készülnek az idei Brandfestivalra a meghívott előadók, köztük Rohit Deshpande, a Harvard Egyetem marketingprofesszora, Grant Ackerman, a Columbia Egyetem menedzsmentprofesszora, Elisabeth Allaman, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) marketing igazgatója és Andy Cameron, a londoni Wieden+Kennedy reklámügynökség interaktív divíziójáért felelős kreatívigazgatója.

A központi téma aktualitását a szervezők szerint az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentőségű lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe. Az október 20-21-én, Budapesten megrendezendő kétnapos konferencia célja, hogy a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutassa az elköteleződés irányait és márkastratégiai potenciálját. Az iparági szereplők és egyetemi szakemberek mellett civil szerveződések ötletgazdái is beszámolnak majd tapasztalataikról, valamint információink szerint először a Brandfestival tíz éves történetében, idén lesz pr-szekció is.

A Brandfestival idén regionális szintű együttműködést kötött a Golden Drum, az Epica, a D&AD, az Euro Effie, az EACA Care, az Art Directors Club of Europe (ADCE), a Prague International Advertising Festival (PIAF) és a The Festival of Media reklámfesztiválokkal. Ezen túl először pr-ügynökségi partnert is választottak a fesztivál sajtókommunikációjához: a Hill & Knowlton felkérés útján kapta meg a megbízást, amely egyelőre csak az idei fesztiválra vonatkozik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés