hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Elios-jelentésről és Jan Kuciakról szólt a márciusi Minőségi Újságírók Díja

A Minőségi Újságírás Díját képletesen a meggyilkolt szlovák újságíró cikke kapta. Nem képletesen a 24.hu.

hirdetés

A havonta kiosztott Minőségi Újságírók Díját egy hosszú posztban ajánlott a Főszerkesztők Fóruma a néhány hete meggyilkolt szlovák újságíró, Jan Kuciak emlékének - illetve mindazoknak, akik a nyomozását segítették.

Emmellett a konkrét pénzjutalommal járó elismerést, azaz a februári Minőségi Újságírásért Díjat a 24.hu szerkesztősége kapta az OLAF Elios-jelentésének megszerzéséért és feldolgozásáért. "Az Elios-sztori annak is jó példája, hogy szerkesztőségek egymás munkájára támaszkodva hogyan tudnak hatékony tényfeltáró munkát végezni, amelynek a közbeszédre is jelentős hatása van" - áll az indoklásban.

A zsűri ezen felül kiemelte a szabadpecs.hu Egymilliárdos pécsi Volvo-gate című cikket (Babos Attila és Szalai Szabolcs munkáját), mert "a független vidéki napilapok és hírportálok felszámolása után egyedülálló, hogy vidéki újságírók önálló tényfeltáró munkára képes szerkesztőséget tudjanak fenntartani".

Továbbá Keller-Alánt Ákos Magyar Narancsban megjelent, az Ellopott Balaton című cikke is díjat nyert. "Miközben korábban is készültek írások Mészáros Lőrinc balatoni terjeszkedéséről, a Narancsban megjelent munka nem csak jó összefoglalója ennek, de bemutatja, hogy a folyamat hogyan párosul költségvetési támogatással és jogszabályi hátszéllel" - írják.

Szintén kiemelte a zsűri Mészáros R. Tamás cikkét az Indexen, amely Thomas Piketty európai uniós tagságunkról tett megállapításait számokkal és jelentős kutatómunkával árnyalta.

A nyertes írások szerzői 200 ezer forint jutalomban részesülnek. A zsűri tagjai: Dudás Gergely, Kocsi Ilona, Novák Tamás, Nyáry Krisztián, Pistyur Veronika, Sonnevend Júlia és Weyer Balázs.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Karlendítéssel vonul be Szlovéniába, szélsőjobbos politikusok dörgölőznek hozzá.

A legmotiválóbb ökotudatos híresség Döbrösi Laura lett.

Évekig kérlelték a Breaking Bad színészét, hogy gyártsa le a sorozatban megismert sört. A Sony egy kisüzemmel közösen végül nyáron piacra dobja a régóta várt italt.

Egy ismeretlen hátterű máltai offshorecég szerzett tulajdonrészt a tévétársaságnál néhány nappal Andy Vajna halála után.

Tehetünk különbséget a színek között, de csak a ruhák esetében - üzeni a kampány.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én! A rendezvény betelt!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés