hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az egyik vezető amerikai tévés szerint kifáradtak a fikciós sorozatok

Az FX kábelcsatorna (Atlanta, Fargo, Amerikai Horror Story) vezérigazgatója szerint már nagyon nehéz meglepni a nézőket, de további növekedésre számít a tévéiparban.

hirdetés

John Landgraf, az FX vezérigazgatója az a figura, aki mindig szereti számokkal bombázni a tévés újságírókat, tőle tudhatjuk például hogy 2017-ben összesen 487 fikciós sorozatot mutattak be Amerikában. Az FX főleg a komoly és innovatív drámáinak köszönhetően lett meghatározó szereplő az amerikai tévés piacon, a mostani felhozataluk is elég impozáns (csakhogy a díjakat halmozó szériákat említsük: Atlanta, Fargo, Amerikai Horrror Story vagy az American Crime Story), így aztán Landgrafra érdemes odafigyelni, amikor jóslásokba bocsátkozik a tévézés jövőjéről.

Landgraf ezúttal is hozott számokat nyári nyilvános előadására, így kiderült, hogy már az első félév alapján is kijelenthető: több fikciós sorozatot mutattak be idén 2017-hez képest (5 százalékos emelkedés). A növekedés pedig természetesen a streaming- és az előfizetős kábelcsatornáknak köszönhető.

Forrás: Youtube
Forrás: Youtube

Landgraf azonban azt is kifejtette, hogy egyetért Paul Schraderrel, a Taxisofőr és a Dühöngő bika írójával abban, hogy a jelenlegi fikciógyár kifulladni látszik, ugyanis ilyen mennyiségű sorozat mellett már nagyon nehéz meglepni a nézőket. Az FX vezetője szerint azonban örömteli, hogy egyre több innovatív sorozat készül, és eddig háttérbe szorított hangok is érvényesülhetnek ebben a közegben. Mégis úgy gondolja, hogy "túl sok a történet, túl sok a narratíva jelenleg."

A csúcstévé korszaka azonban szerinte még nem ért véget, sőt, további növekedés várható a fikciós piacon, hiszen a verseny tovább fokozódik, és a Disney is hamarosan elindítja saját streaming szolgáltatását (ha a Fox-Disney üzlet lezárul, az FX is a Disney-család része lesz). Landgraf az HBO-hoz hasonlította saját cégét a jelenlegi tévés környezetben: olyan csatornának, amely a felvásárlás mellett is megőrzi saját hangját, és a Netflix-szel szemben nem akar feltétlen minden nézőhöz szólni műsoraival.

(forrás: Kreatív Online, Variety)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés