hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az egyetlen, amit furcsállnod kéne ebben a reklámban, a srác pulcsija

Az előítéletek és elszigetelődés ellen lép fel a francia Burns and Smiles kisfilmje.

hirdetés

A francia Burns and Smiles szervezet célja, hogy az égési sérülésekkel élők társadalmi megítélését javítsa és helyzetét könnyítse. Olyan jól látható sérülésekkel ugyanis, amit például tűz vagy sav képes okozni az emberi testen, rendkívül nehéz együtt élni a felszínes és külsőségek alapján ítélő világunkban. Így pedig nagyon gyakori, hogy az égési sérültek elszigetelődnek és a társadalom perifériájára szorulnak. Nem úgy, mint a szervezet új reklámjának főszereplője, Mathéo, aki a kisfilm szerint egy teljesen átlagos tinédzser, és teljesen átlagosan éli a hétköznapi gimisek életét. Valójában a videó hatására nézőknek kell némi lelki önvizsgálatot tartaniuk amiatt, ha a reklám során azt érzik különösnek, hogy a megégett arcú srácnak, milyen átlagos az élete, és nem azt veszik észre, hogy milyen csúnya a pulcsija.

A reklámot a TWBA/Paris jegyzi, ami korábban már készített emlékezetes kampányt a Burns and Smilesnak. 2017-ben azzal hívták fel a figyelmet az égési sérülésekkel élők kirekesztettségére, hogy bemutatták, mennyire élvezi a Halloweent egy heges arcú férfi, hiszen ilyenkor senkinek nem szúr szemet a megjelenése.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online, adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés