hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Egisnek dolgozik a Neo Interactive

A gyógyszercég az idén 15 éves Neo-t választotta új, komplex magzatvédő vitaminjának bevezető kampányához. Az ügynökség az NLCaféval közösen dolgozta ki azt a natív hirdetési koncepciót, amelyben testreszabott tartalmakkal szólítja meg a különböző életfázisban lévő célcsoportbeli nőket.

hirdetés

A szervezet számára átalakítás nélkül hasznosítható folátot, DHA-t (omega-3 zsírsav) és vasat is tartalmazó Biovital Mom&Baby lényege az, hogy a gyermekvállalás tervezésétől kezdve a várandósságon át a szoptatás végéig lehet szedni, a terhesség során nem kell készítményt váltani. Így három eltérő élethelyzetnek megfelelő cikkek, témák olvashatóak a Vigyázz, kész, baba! rovatban az NLCafén, amely mellett a piacvezető Baba-mama oldal, a Babaszoba.hu kap még kiemelt szerepet a kampányban.

A neo a feladatot tenderen nyerte, és a megbízásban szerepet játszott, hogy az ügynökségnek több mint 10 éves tapasztalata van saját és hirdetői content marketing projektek fejlesztésében és menedzselésében.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés