Az egész tested beleremeg a mellkason hordható mélynyomóba

Egészen új dimenzióban jelenik meg a hallás élménye egy francia startup szerkezetének köszönhetően, amely az ember szívéig hatolva rezegteti a ritmust, és teszi fizikálisan is érezhetővé az összes, fülesről érkező hangot.

A francia fejlesztőkből álló csapat Bass Me néven tervezte meg, és még januárban a világ legnagyobb Szórakoztató Elektronikai Kiállításán, a CES-en mutatta be először közönség előtt azt a nagyjából harminc centiméteres, váll formájához illeszkedően meghajlított szerkezetet, amely a vibrációs rendszer és a hanghullámok terjedésének legmodernebb technológiáját forradalmasítja a testen hordható mélynyomóban. Ezzel szerintük egy olyan komplex hangélmény érhető el, amit a fülhallgatón keresztül maximumra tekert hangerő sem képes visszaadni. 

A pántot a jobb vállra kell helyezni úgy, hogy a mélynyomót tartalmazó vége a szegycsont környéki területet fedje be, így gyakorlatilag a bordák adják vissza a hangrezgéseket. A ritmus szó szerint csontig hatol, szinte tapinthatóvá, fizikálisan is átélhetővé válik, és mivel mindez nem a hangerősségen múlik, összességében még a hallást is védi – teszik hozzá Kickstarter-kampányoldalukon, ahol 119 euróért (~38 ezer forintért) kínálják az első darabokat.

Az ergonómiailag kialakított és egyedi méretre állítható eszköz audio kábellel vagy Bluetooth-szon keresztül bármilyen okostelefonhoz, játékkonzolhoz vagy fülhallgatóhoz csatlakoztatható. A Bass Me akkumulátora egy teljes feltöltéssel összesen hat órát bír, de a srácok például azt is tesztelték, hogy ebbe a Jurassic Park trilógiája is simán belefér egyhuzamban a fotelben ülve. Mert ha a francia startup számítása bejön, akkor ezzel a kis szerkezettel nemcsak a zenehallgatás, de a videojátékok és a szomszédkímélő házimozizás élményében is egészen új korszakot nyithatnak.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók