hirdetés

Az egész hétfői Jimmy Fallon show-t Samsung mobilokkal vették fel

Az amerikai hirdetők egyre jobban élik, hogy közös dolgokat találjanak ki a late night show-k készítőivel. Mutatunk is még pár példát.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A film feleleveníti a Tiananmen téri vérengzést, emiatt cenzúrázták Kínában. A márka ezután lényegében elhatárolódott saját reklámjától.

A MetaBro-t átfogó gamer márkának szánják.

A Lounge által készített kampány célja a Kincsem+ Tuti játék újrapozícionálása.

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!