hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Atmediánál indul az Eurosport1 reklámértékesítése

A Discovery Inc. újabb 3 évre hosszabbította meg reklámértékesítési együttműködését az Atmediával. Ennek értelmében 2023-ig a legnagyobb tévés portfólióval rendelkező hazai sales-house-nál érhetők el a médiavállalat kábelcsatornáinak reklámfelületei: Discovery Channel, Investigation Discovery, TLC, Travel Channel. 2020. február elsejétől a Discovery portfóliójába tartozó sportcsatorna, az Eurosport 1 hirdetésértékesítése is az Atmediánál indul el – tájékoztatta a sales house a Kreatívot.

hirdetés

A nemfikciós tartalmat szolgáltatók körében globális piacvezetőnek számító Discovery Inc. 2017-ben szerződött először az Atmediával. A vállalatok ezt az együttműködést most azzal erősítették meg, hogy három évre újították meg hirdetésértékesítési szerződésüket. A megállapodás értelmében 2023-ig az Atmedia értékesíti a vállalat kábelcsatornáinak reklámidejét.

A Discovery 2015-ben vásárolta fel az Eurosportot, 2016-ban pedig jelentősen átalakította stratégiáját, hogy maximalizálja a lineáris televíziós üzletágát, valamint felvázolta a digitális média- és sportberuházásait. Ennek fényében a Discovery együttműködése az Atmediával 2020. február elsejétől kiterjed majd az Eurosport 1 csatorna reklámidejének értékesítésére is. A következő év sport szempontjából kiemelkedő lesz, hiszen akkor rendezik meg Tokióban a nyári olimpiát, amelyea nézők Európában kizárólag az Eurosporton keresztül követhetnek, a Discovery pedig komoly digitális tartalommal is készül az eseményre.

Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője elmondta: „Úgy érezzük, hogy az elmúlt évek alatt a közös munkának köszönhetően erős bizalom alakult ki közöttünk, ami alkalmas a hosszabb távú együttműködésre. Köszönjük partnerünknek az újabb lehetőséget és bízunk abban, hogy a következő években együttműködésünk a televíziós felületeken túl online területre, egyéb jelentős video-inventoryval rendelkező oldalakra is kiterjedhet, a jelenlegi Hosszabbitas.hu (az Eurosport magyar kommentátorainak blogja – a szerk.) mellett.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés