hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Atmedia és munkáltatói márkaépítés az áprilisi Kreatívban

Rengeteg employer branding és belső kommunikáció + új állandó rovat fiatal filmesekkel!

hirdetés

Lukács Csaba, a piacvezető tévés sales house, az Atmedia ügyvezetője szerepel az áprilisi Kreatív magazin címlapján. Odabent interjú olvasható vele és a cég történetét is megírtuk.

A lap másik óriási blokkjában az iparág kedvenc új buzzwordjével, az employer brandinggel foglalkozunk. Sokakat szólaltattunk meg arról, hogy egyáltalán hol a helye a szervezetben a munkáltatói márkaépítéséért felelős főmérnöknek (a hr-en vagy a kommunikáción), bemutatjuk hat nagyvállalat belső kommunikációs aktivitásait, külön írunk az SSC-szektor toborzási kihívásairól.

Emellett Szigeti Péter Londonból jelentkezik, ahol hr-es appokat és trendeket nézegetett a HRTech World kiállításon, interjúztunk a céges küldetések megtalálásában utazó amerikai Joey Reimannal, és csekkoltuk, mire megy egy olyan programozóképző, mint a budapesti Green Fox Academy.

Szuper cuccok vannak a lap fennmaradó részében is: interjúztunk a HVG Kőhalmi Zoltán vezette címlapcsapatával, Bakonyi Alexa színésszel és Fiatal Filmes nevű új állandó rovatunkban Muhi Zsófia casting directorral. Bemutatjuk Glenn Greenwald újságírót, az ACG és a Noguchi ügynökségek elmúlt évét és eyecandy rovatunkban az olasz La Repubblica új hétvégi mellékletét, a vagány tipójú Robinsont.

Kovács "Reklámtörténet" Levente San Franciscóból jelentkezik egy Howard Gossage emléktúráról, megmutatjuk a Televíziós Újságírók Díjának menő átadógálájának képeit, Nádori Péter pedig a közösségi média megzabolázásának veszélyeiről írt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

Idén az Akváriumban rendezik a hazai videoklipek kétnapos szemléjét és szakmai fórumát.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés