hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Atmedia és munkáltatói márkaépítés az áprilisi Kreatívban

Rengeteg employer branding és belső kommunikáció + új állandó rovat fiatal filmesekkel!

hirdetés

Lukács Csaba, a piacvezető tévés sales house, az Atmedia ügyvezetője szerepel az áprilisi Kreatív magazin címlapján. Odabent interjú olvasható vele és a cég történetét is megírtuk.

A lap másik óriási blokkjában az iparág kedvenc új buzzwordjével, az employer brandinggel foglalkozunk. Sokakat szólaltattunk meg arról, hogy egyáltalán hol a helye a szervezetben a munkáltatói márkaépítéséért felelős főmérnöknek (a hr-en vagy a kommunikáción), bemutatjuk hat nagyvállalat belső kommunikációs aktivitásait, külön írunk az SSC-szektor toborzási kihívásairól.

Emellett Szigeti Péter Londonból jelentkezik, ahol hr-es appokat és trendeket nézegetett a HRTech World kiállításon, interjúztunk a céges küldetések megtalálásában utazó amerikai Joey Reimannal, és csekkoltuk, mire megy egy olyan programozóképző, mint a budapesti Green Fox Academy.

Szuper cuccok vannak a lap fennmaradó részében is: interjúztunk a HVG Kőhalmi Zoltán vezette címlapcsapatával, Bakonyi Alexa színésszel és Fiatal Filmes nevű új állandó rovatunkban Muhi Zsófia casting directorral. Bemutatjuk Glenn Greenwald újságírót, az ACG és a Noguchi ügynökségek elmúlt évét és eyecandy rovatunkban az olasz La Repubblica új hétvégi mellékletét, a vagány tipójú Robinsont.

Kovács "Reklámtörténet" Levente San Franciscóból jelentkezik egy Howard Gossage emléktúráról, megmutatjuk a Televíziós Újságírók Díjának menő átadógálájának képeit, Nádori Péter pedig a közösségi média megzabolázásának veszélyeiről írt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés