hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Atmedia és munkáltatói márkaépítés az áprilisi Kreatívban

Rengeteg employer branding és belső kommunikáció + új állandó rovat fiatal filmesekkel!

hirdetés

Lukács Csaba, a piacvezető tévés sales house, az Atmedia ügyvezetője szerepel az áprilisi Kreatív magazin címlapján. Odabent interjú olvasható vele és a cég történetét is megírtuk.

A lap másik óriási blokkjában az iparág kedvenc új buzzwordjével, az employer brandinggel foglalkozunk. Sokakat szólaltattunk meg arról, hogy egyáltalán hol a helye a szervezetben a munkáltatói márkaépítéséért felelős főmérnöknek (a hr-en vagy a kommunikáción), bemutatjuk hat nagyvállalat belső kommunikációs aktivitásait, külön írunk az SSC-szektor toborzási kihívásairól.

Emellett Szigeti Péter Londonból jelentkezik, ahol hr-es appokat és trendeket nézegetett a HRTech World kiállításon, interjúztunk a céges küldetések megtalálásában utazó amerikai Joey Reimannal, és csekkoltuk, mire megy egy olyan programozóképző, mint a budapesti Green Fox Academy.

Szuper cuccok vannak a lap fennmaradó részében is: interjúztunk a HVG Kőhalmi Zoltán vezette címlapcsapatával, Bakonyi Alexa színésszel és Fiatal Filmes nevű új állandó rovatunkban Muhi Zsófia casting directorral. Bemutatjuk Glenn Greenwald újságírót, az ACG és a Noguchi ügynökségek elmúlt évét és eyecandy rovatunkban az olasz La Repubblica új hétvégi mellékletét, a vagány tipójú Robinsont.

Kovács "Reklámtörténet" Levente San Franciscóból jelentkezik egy Howard Gossage emléktúráról, megmutatjuk a Televíziós Újságírók Díjának menő átadógálájának képeit, Nádori Péter pedig a közösségi média megzabolázásának veszélyeiről írt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hogy mit jelent pontosan ez a szó, azt is elmesélik.

Egy év alatt 60 milliárdot költöttünk macska- és kutyaeledelre, ez 160 tonna állateledelt jelent.

Egy lány táncolja végig a várost különböző férfiakkal.

A Sirius Rádió úgy promózta a Rádió1-gyel való összekapcsolódását, hogy az NMHH még napirendre sem tűzte a kérdést.

A Google viszont összhangba hozta az uniós szabályokkal a működését.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés