hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az árvíz és a Fidesz elvitte a médiát

Maradt az eddigi tendencia a politikusok és pártok médiaszereplését elemző NMHH-jelentés szerint, tematikában azonban mindent felülírt a júniusi hatalmas árvíz. 

hirdetés

Ahogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hírműsorelemzései szerint szokásosan, úgy júliusban is a kormánypártok, a Fidesz, valamint Orbán Viktor miniszterelnök uralták a hírműsorokat a magyar médiában. A tematikát tekintve az árvíz több mint az említések ötödében hangzott el júniusban. A kormány és a Fidesz együttesen a legnagyobb százalékban továbbra is a Class FM-en foglalta el a beszédidőt (91,9 százalék), utána a Kossuthon a Déli krónikában (86,8) majd a Duna Tv Híradójában és a Tv2 Tények hírműsorában (82,2 és 82 százalék). A teljes jelentés innen érhető el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Márkakampányt indított és ezzel együtt új vállalati célkitűzéseket határozott meg az Accenture tanácsadócég. 

hirdetés
hirdetés

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!