hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Arm és a Vodafone stratégiai megállapodást kötött

Egyszerűsíti az IoT elterjedését a Vodafone Business és az Arm. 2020-tól jönnek az új megoldások.

hirdetés

Az Arm és a Vodafone stratégiai megállapodást kötött, amelynek célja a „dolgok Internete” (IoT) megoldások bevezetését lassító összetettség és költségek jelentős csökkentése. A megállapodás kiterjed az iSIM és IoT szoftver- és hálózati szolgáltatásokra, amelyek célja az IoT eszközök teljesen nyílt, távoli kezelése.

A két vállalat között az integrált SIM (iSIM) technológia területén korábban már meglévő együttműködést kibővítő partnerség a Vodafone globális IoT platformját és hálózati csatlakozási képességeit kombinálja az Arm IoT szoftverével és szolgáltatásaival.

Az új megoldás a vállalkozásokat chip-alapú, programozható, hálózatba kapcsolt rendszerekkel tudja ellátni, amelyek szükségtelenné teszik a hagyományos SIM-kártyák használatát. Mindez lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy világszerte, globális piacokon átívelően, tömegesen vezessenek be, távolról monitorozzanak el és egyszerűen kezeljenek IoT eszközöket, alacsonyabb költséggel.

Az Arm és a Vodafone közös megoldásai 2020 első negyedévétől lesznek elérhetőek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés